Audi Logo

Кожному, хто знайомий з Audi, знає про quattro.

А той, хто хоча б один раз подорожував з quattro, більше не захоче водити інші автомобілі. Чому? Тому що цей тип привода дуже переконливо передає потужність двигуна на дорогу. Передова технологія quattro пропонує динаміку і безпеку, забезпечуючи водночас ексклюзивне та неповторне задоволення від керування. Audi з приводом quattro безпечно і без жодних проблем пройде там, де автомобілі з приводом на два колеса не зможуть продовжувати рух, — наприклад, на слизьких ділянках або дорогах із сипким покриттям.

 

Повний привод quattro

Компанія Audi пропонує привод quattro у різних виконаннях, адаптованих до особливостей певних моделей. У компактних моделях з поперечним розташуванням двигуна на задній осі встановлюється багатодискова муфта з гідравлічним приводом та електронним управлінням. У середньомоторному спорткарі R8 багатодискова муфта знаходиться на передній осі. Ці активні системи забезпечують розподіл тягового зусилля між обома осями залежно від ситуації на дорозі.

Самоблоківний центральний диференціал, яким оснащуються багато моделей Audi з поздовжнім розташуванням двигуна спереду, являє собою суто механічну планетарну передачу. У нормальному режимі він розподіляє крутний момент між передньою і задньою осями у співвідношенні 40:60.

Для деяких версій з двигунами максимальної потужності як опція пропонується спортивний диференціал, що встановлюється на задню вісь. Дві його багатодискові муфти з електрогідравлічним приводом забезпечують активний безступінчастий розподіл крутного моменту між задніми колесами. В екстремальних ситуаціях весь крутний момент спрямовується на одне колесо, за рахунок чого система буквально втискає автомобіль у поворот, виключаючи ймовірність недостатнього повертання.

Технологія quattro

Компанія Audi працює над удосконаленням технології quattro вже 35 років. Кількість випущених моделей з технологією quattro вже перевищила вісім мільйонів одиниць, тож компанія Audi є найбільш успішним виробником автомобілів преміумкласу з постійним повним приводом на нашій планеті. Цілком можливо, що з приводом Audi lunar quattro вже незабаром вона стане кращою і на Місяці. Створення quattro компанією Audi стало знаковою подією в історії автомобілебудування — у 1980 році жоден автовиробник не міг запропонувати швидкісний повний привод з легкою конструкцією для дійсно серійного виробництва.

Дебют технології відбувся у 1980 році у ході Женевського автосалону на першій моделі quattro, так званій «Ur-quattro». У 1986 році компанія Audi замінила центральний диференціал з ручним блокуванням першого покоління на диференціал «Torsen», який забезпечував можливість регульованого перерозподілу тягового зусилля, а у 2005 році з’явилась планетарна передача з асиметрично-динамічним розподілом зусилля. Компанія Audi і сьогодні продовжує працювати над удосконаленням самоблоківних центральних диференціалів, що слугують еталоном тягового зусилля і динаміки у поєднанні з невеликою масою.

Повний привод quattro — одна з опор Audi. Зараз бренд продовжує зміцнюватися за рахунок нових моделей та нових технологій. quattro у складі електрифікованого силового привода являє собою цілковито нову концепцію для мобільності майбутнього.