Починаючи з 2020 року Audi пропонує своїм Клієнтам оновлену програму Audi Assistance. Учасники програми протягом двох років з моменту придбання транспортного засобу можуть розраховувати на отримання своєчасної та професійної допомоги на дорозі з можливістю евакуації автомобіля до найближчого офіційного партнера Audi.
Програма містить безліч додаткових послуг, наприклад цілодобові консультації при поломці автомобіля, виклик таксі або розміщення в готелі.
Фахівці Audi Assistance допоможуть Вам у випадку проколу шини і нададуть підтримку, навіть якщо у Вас закінчилося паливо.
В рамках програми Audi Assistance можливе транспортування автомобіля до офіційного партнера Audi, незалежно від місця події - на території України (крім тимчасово окупованих територій), країн СНД (за виключенням територій РФ та Білорусі) та країн Європи.
При цьому учасники програми можуть продовжити свою подорож - фахівці Audi Assistance можуть замовити проїзні квитки на поїзд, автобус або літак до місця запланованої подорожі, або проживання, а також допомогти в наданні інших послуг.
Крім того, програма передбачає відшкодування витрат Клієнта, якщо Клієнт самостійно сплачує вартість послуг. І найголовніше - якщо Ваш автомобіль несподівано зламався, Ви можете бути впевнені в тому, що допомога прийде.
Евакуація електромобіля, який розрядився та не може пересуватися далі самостійно, проводиться з місця, вказаного Клієнтом, до найближчої зарядної станції для електромобілів або до офіційного партнера Audi. Повірений може власними силами здійснити зарядку електромобіля у місці, вказаному Клієнтом. Евакуація електромобіля здійснюється на відстань не більше 100 км за кожним випадком. В разі перевищення вказаного ліміту, Клієнт сплачує різницю у відстані за власні кошти самостійно.
Для того щоб скористатися програмою, Вам необхідно зателефонувати до служби Audi Assistance 0 800 300 660 цілодобово.
Для дзвінків з-за кордону +38 044 499 83 53
Асистанські послуги, за програмою «Audi Assistance» надаються на території України та за кордоном, за винятком територій озброєних конфліктів, воєн, надзвичайних положень, тимчасово окупованих територій, не визнаних світовою спільнотою, зон проведення антитерористичних операцій. Евакуація проводиться з місця настання ДТП або поломки до найближчого офіційного партнера Audi, за рахунок Audi Assistance, без урахування лімітів.
Країни Європи, де діє програма:
Австрія, Бельгія, Болгарія, Боснія і Герцеговина, Великобританія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Люксембург, Македонія, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Чеська Республіка, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чорногорія, Швейцарія, Швеція.
Період дії програми становить 2 роки з моменту покупки нового автомобіля в офіційній мережі Audi в Україні.
У разі продажу, дарування або передачі автомобіля у спадок, програма Audi Assistance буде діяти щодо нового власника автомобіля.
Послуга надається в разі непередбачуваної ситуації, коли колесо автомобіля пошкоджено, та необхідна його заміна. Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта.
У випадку пошкодження одночасно 2-х або більше коліс, клієнту буде запропонована «послуга евакуації автомобіля» до найближчого сервісного центру по ремонту/заміні шин/дисків, без урахування лімітів.
Audi Assistance не займається реалізацією, чи організацією придбання нових покришок, чи колісних дисків, їх заміну чи ремонт.
Клієнт повинен буде самостійно звернутися до найближчого СТО чи шиномонтажу, для ремонту пошкодженого або придбання нового колеса.
Послуга «Заміна пошкодженого колеса» надається за рахунок Audi Assistance, та не лімітується по вартості та кількості випадків. Територія обслуговування - Україна (крім тимчасово окупованих територій), країни СНД та країни Європи.
Послуга надається в разі непередбачуваної ситуації, коли акумулятор автомобіля втратив свій заряд, та спроби самостійно запустити двигун автомобіля стали без результативні.
Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту запустити двигун від стороннього джерела живлення.
Дана послуга включає лише запуск двигуна від стороннього джерела живлення, та не займається реалізацією, чи організацією придбання нових елементів живлення, їх заміни чи ремонту.
Після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги, Клієнт повинен негайно звернутися до найближчого офіційного партнера Audi, для вирішення проблеми.
В разі, якщо Клієнт після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги не звернувся до офіційного партнера Audi для ліквідації причин поломки, та подібна ситуація виникла повторно, протягом 1 місяця, Audi Assistance має право відмовити Клієнту у повторному виклику служби технічної допомоги, чи евакуації.
В разі невдалих спроб службою технічної допомоги запустити двигун, Клієнту буде запропонована «послуга евакуації автомобіля».
В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна, Клієнту буде організовано доставка палива до місця зупинки транспортного засобу;
Послуга «Доставка палива» надається за рахунок Повіреного протягом періоду обслуговування клієнта, та не лімітується по кількості, вартість та кількість палива Клієнтсплачує самостійно.
Послуга «Доставка палива» надається за рахунок Audi Assistance та не лімітується по вартості та кількості випадків. Територія обслуговування - Україна (крім тимчасово окупованих територій), країни СНД та країни Європи.
Послуги з евакуації надаються в разі настання ДТП або поломки транспортного засобу (ТЗ), що унеможливлюють його подальший самостійний рух. Під поломкою розуміється поломка вузлів, агрегатів чи іншого оригінального обладнання, встановленого виробником у ТЗ. Якщо поломка ТЗ відбулася внаслідок несправності обладнання, додатково встановленого третіми сторонами, евакуація здійснюється за рахунок Клієнта.
Евакуація проводиться з місця настання ДТП або поломки до найближчої офіційного партнера Audi, за рахунок Audi Assistance, без урахування лімітів.
У випадках пошкодження шин чи дисків ТЗ, що унеможливлює його подальший рух, евакуація ТЗ здійснюється до найближчого сервісного центру по ремонту/заміні шин/дисків, без урахування лімітів. У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати автомобіль до офіційного партнера Audi що знаходиться на більш віддаленій відстані від місця поломки або ДТП, така евакуація здійснюється частково за рахунок Клієнта. В такому разі Клієнт має сплатити різницю вартості евакуації виходячи з відстані до бажаної та рекомендованої Audi Assistance партнера офіційної мережі Audi.
У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати автомобіль до СТО, що не входить до переліку офіційних партнерів мережі Audi, така евакуація здійснюється повністю за рахунок Клієнта.
В разі, якщо поломка автомобіля або ДТП сталося в наслідок використання ТЗ Клієнта в спортивних змаганнях, послуги з евакуації надаються на його замовлення і за рахунок Клієнта.
Евакуація автомобіля здійснюється лише за умови пред'явлення документів, які дають право особі на управління ТЗ (свідоцтво про державну реєстрацію ТЗ) у супроводі Клієнта, або особи, що має відповідні повноваження.
Додаткова послуга до послуги евакуації - Послуга таксі. Клієнт може скористатися послугою таксі:
- для доїзду з місця поломки/ДТП на СТО або шиномонтаж, за умови евакуації автомобіля до офіційного партнера Audi;
- для доїзду на СТО з адреси проживання або з іншої адреси, за умови евакуації автомобіля до офіційного партнера Audi. Для доїзду на адресу місця проживання або на іншу адресу з місця поломки/ДТП, за умови евакуації автомобіля до офіційного партнера Audi;
- для доїзду на адресу місця проживання/іншу адресу з СТО дилерської мережі Audi.
Ліміт послуги таксі на річний період обслуговування становить 1000 грн. У випадку перевищення ліміту клієнт самостійно сплачує різницю. У випадку відсутності можливості сплати вартості послуги таксі, клієнту будуть відшкодовані такі витрати, за умови пред'явлення всіх необхідних документів. Покриття даної послуги здійснюється лише на території України.
«Послуги готелю» будуть надані Клієнту в разі настання ДТП або поломки автомобіля за межами місця постійного проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчої офіційного партнера Audi та в разі, якщо:
Поломка/пошкодження в наслідок ДТП сталося в нічний час або в часи, коли офіційний партнер Audi не працює (вихідні, або святкові дні); якщо автомобіль не можливо відремонтувати протягом двох робочих днів, та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту на СТО;
Клієнту та його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в 1 (одно)-, 2 (двох)-, 3 (трьох)- місних номерах, що належать до категорії "люкс" або "напівлюкс".
В разі відсутності можливості сплати перебування Клієнта та його пасажирів в готелі (залежить від часу та місцезнаходження готелю), Клієнту будуть відшкодовані такі витрати при пред'явлені всіх необхідних документів.
Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту в результаті поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчої офіційного партнера Audi та в разі, якщо ремонт потребує знаходження автомобіля на СТО не менше ніж 2 доби;
Клієнту та його пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (автобусних або залізничних) до місця запланованої подорожі, або проживання, та вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого транспортного засобу (лише водію, та після отримання інформації Audi Assistance про закінчення ремонту автомобіля). В разі якщо подорож залізничною дорогою за часом перевищуватиме 8 (вісім) годин, клієнту та його пасажирам можуть бути відшкодовані авіа квитки економ класу.
Послуга «Послуги з придбання проїзних квитків» надається за рахунок Audi Assistance, якщо офіційний партнер Audi, на яку доставлено Транспортний засіб для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта. Територія обслуговування - Україна.
«Послуги готелю» та «Послуги з придбання проїзних квитків» надаються за рахунок Audi Assistance протягом періоду обслуговування клієнта в загальному ліміті 2000 грн. (дві тисячі грн., 00 коп.) на території України та 100 євро на території Європи на одну особу, але не більше ніж 3 (три) доби. У випадку перевищення ліміту, Клієнт самостійно сплачує різницю.
«Послуги готелю» будуть надані Клієнту в разі настання ДТП або поломки автомобіля за межами місця постійного проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчої офіційного партнера Audi та в разі, якщо:
Поломка/пошкодження в наслідок ДТП сталося в нічний час або в часи, коли офіційний партнер Audi не працює (вихідні, або святкові дні); якщо автомобіль не можливо відремонтувати протягом двох робочих днів, та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту на СТО;
Клієнту та його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування в 1 (одно)-, 2 (двох)-, 3 (трьох)- місних номерах, що належать до категорії "люкс" або "напівлюкс".
В разі відсутності можливості сплати перебування Клієнта та його пасажирів в готелі (залежить від часу та місцезнаходження готелю), Клієнту будуть відшкодовані такі витрати при пред'явлені всіх необхідних документів.
В разі, якщо Клієнт самостійно сплачує вартість послуг через відсутність у Audi Assistanceможливості надання Клієнту цих послуг (залежить від часу доби, місцезнаходження Клієнта, та наявності технічної можливості) та за умови попереднього узгодження розміру витрат та виду послуг з представником Audi Assistance, Audi Assistance будуть відшкодовані такі витрати Клієнта (в межах умов та лімітів) при пред'явлені всіх необхідних документів.
Для відшкодування Audi Assistance, Клієнту необхідно в період 10 робочих днів після самостійно проведеної оплати, надати на адресу Audi Assistance наступні документи:
- Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (копія);
- Свідоцтво про реєстрацію платника податку (копія);
- Чек або квитанцію про оплату послуг (оригінал);
- Копію акта прийому передачі/видачі автомобіля (або іншого офіційно документа СТО, що підтверджує тривалість ремонту ТЗ);
- Копія паспорта;
- Копія ідентифікаційного коду;
- Заява про відшкодування понесених збитків (обов'язково вказати спосіб оплати витрат).
Відшкодування понесених витрат здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту отримання останнього документа.
Виплата проводиться шляхом зарахування коштів на картковий рахунок Клієнта, або готівкою з каси Audi Assistance, або іншим способом узгодженим з Клієнтом.
Відшкодування витрат можливе за умови організації послуги Audi Assistance та / або отримання Клієнтом дозволу від Audi Assistance на самостійну оплату послуг.
«Послуги водія (драйвера)» (в межах міста) надається у випадку коли при використанні ТЗ, у Клієнта виникла потреба у залученні сторонньої допомоги для керування його ТЗ, з метою дістатись до бажаного місця призначення.
Клієнту буде організований виклик водія (драйвера). Виїзд здійснюється виключно в межах міста, та лише за одною адресою (одним місцем призначення). Обов'язковою умовою є наявність оригіналу свідоцтва про реєстрацію ТЗ, комплекту ключів від ТЗ, діючого полісу ОСЦПВ.
Послуга водія (драйвера) надається за рахунок Audi Assistance 1 раз на рік, та лише у супроводі Клієнта, або особи, що має відповідні повноваження на території України.
Послуга «Виїзд на місце події сертифікованого аварійного комісара» надається у випадках, коли клієнт потрапив в ДТП, та виникла необхідність у професійному фіксуванні обставин події за спрощеною процедурою європротоколу на місці події. Послуга виїзду аварійного комісара надається безкоштовно в рамках програми. Послуга включає визначення законних критеріїв, які дають право на документування ДТП за спрощеною процедурою європротоколу, визначення вини одного із учасників, заповнення бланку європротоколу відповідно інструкції МТСБУ, визначення граничного розміру збитку завданого автомобілю.
Послуга Виїзду аварійного комісара надається за рахунок Audi Assistance 1 раз на рік, та лише у супроводі Клієнта, або особи, що має відповідні повноваження на території України.
Послуга «Експертної оцінки розміру матеріального збитку, завданого внаслідок ДТП»надається у випадках, коли клієнт потрапив в ДТП, та виникла необхідність у професійному розрахунку матеріального збитку.
Послуга «Експертної оцінки розміру матеріального збитку, завданого внаслідок ДТП» надається за рахунок Audi Assistance 1 раз на рік на території України.
Ви можете отримати додаткову інформацію у найближчого сервісного партнера Audi.