Електромобілі можуть долати лише короткі відстані й не підходять для щоденного використання? Запас ходу електромобіля має важливе значення для успіху електромобільної галузі в цілому. Постійне удосконалення створило умови для використання альтернативного привода у поїздках на великі відстані. Переконайтеся у цьому особисто за показниками індикатора запасу ходу для моделей e‑tron, Q4 e-tron і e-tron GT і прочитайте наші поради щодо експлуатації електромобілів взимку.
Яку відстань я проїду в умовах міста, на заміській дорозі чи автомагістралі за різних умов? Відповідь на це запитання вам надасть індикатор запасу ходу для моделей e-tron, Q4 e-tron і e‑tron GT. При цьому увімкнена кліматична установка враховується тут інакше, ніж визначено умовами циклу WLTP. Водіння в особливо енергоефективному стилі (наприклад, постійний рух з помірною швидкістю, відмова від використання кліматичної установки) дозволяє досягти більших значень запасу ходу. Для наближених до реальності профілів водіння на основі емпіричних значень розраховуються фази прискорення та уповільнення.
Запас ходу, якого можна досягти на електромобілі, залежить від різних факторів, як-от:
Під час експлуатації взимку існують інші фактори, які можуть зменшити запас ходу вашого електромобіля, наприклад:
Захищайте акумуляторну батарею від низьких температур і паркуйте автомобіль у місці, максимально захищеному від негоди.
Використовуйте адаптований до ситуації завбачливий стиль водіння в режимі Drive Select «Efficiency» і завбачливий стиль водіння відповідно до порад асистента з підвищення ефективності автомобіля.
Зменшіть кількість увімкнених споживачів електроенергії, таких як кондиціонер, функція розморожування, обігрів салону, дзеркал, вікон і сидінь.
Дотримуйтесь рекомендацій щодо тиску повітря в шинах.
Знизьте завантаження.
Уникайте використання непотрібного обладнання, як-от кріплень для лиж, багажників на даху тощо.
Ви хочете подолати велику відстань на вашому Audi e-tron. Жодних проблем — уздовж автобану є станції швидкого заряджання, де ви можете миттєво зарядити свій Audi e-tron. Наприклад, якщо ви хочете проїхати з Брюсселя до Флахау-ім-Понгау, на маршруті довжиною 1010 км вам знадобляться лише три зупинки для заряджання тривалістю 32–40 хвилин кожна, якщо ви їдете на Audi e-tron, завдяки його запасу ходу та здатності заряджати акумуляторну батарею до рівня 80 % з потужністю до 150 кВт*.
*Наприклад, під час руху на Audi e-tron 55 з 19-дюймовими колесами в режимі «Efficiency» у сонячний день за температури приблизно 20 °С, переважно автомагістраллю. Енергоспоживання у комбінованому циклі, кВт·год/100 км: 26,4–22,9 (WLTP); викиди CO₂ у комбінованому циклі: 0 г/км. Показники витрати пального / енергоспоживання та викидів CO₂ наведені у діапазонах, що залежать від обраної комплектації автомобіля.
Індикатор запасу ходу відображає значення, визначене з урахуванням рівня заряду батареї, поточного температурного режиму та даних про енергоспоживання у нещодавньому минулому. Через високу економічність автомобіля та електропривода деякі види опору руху у порівнянні з автомобілем з двигуном внутрішнього згоряння можуть відігравати непропорційно високу роль.
Індивідуальні дані щодо енергоспоживання вашого автомобіля ви знайдете у додатку myAudi в розділі «Детальна інформація щодо комплектації / Технічні дані / Споживання». На запас ходу особливо сильно впливають такі чинники:
Система керування запасом ходу, якою оснащений Audi e-tron, у будь-якій ситуації інформує клієнта про доступний для використання запас ходу. Ваш Audi e‑tron своєчасно повідомить вам, коли акумуляторна батарея майже повністю розрядиться. При цьому водій отримає перше попередження, коли залишковий запас ходу становитиме 100 км, і повторне, коли запас ходу зменшиться до 50 км. У разі потреби почнеться автоматичне ведення за маршрутом до найближчої зарядної станції. Крім того, коли запас ходу низький, ваш автомобіль автоматично перемикається в енергозберігаючий режим, щоб максимально збільшити запас ходу.