Audi Logo

Ближче до реального споживання: WLTP переглядає показники витрати пального.

З 01 вересня 2017 року деякі нові автомобілі отримали офіційне затвердження типу відповідно до Всесвітньої гармонізованої процедури випробувань легкових автомобілів (WLTP), нової, більш реалістичної процедури випробувань для вимірювання витрати палива та викидів CO2. 01 вересня 2018 року Новий європейський їздовий цикл (NEFC), який використовувався до цього часу, було замінено на WLTP. Завдяки більш реалістичним умовам випробувань, показники споживання пального та викидів CO2, виміряні згідно з WLTP, у багатьох випадках вищі, ніж ті, що вимірюються згідно з NEFC.

Більше ясності завдяки WLTP.

WLTP реформує процедури вимірювань та випробувань для автовиробників. Все важливе про нову практику.

Що таке WLTP (Всесвітня гармонізована методика випробувань викидів легкових автомобілів)?

Скільки споживає автомобіль? Audi може дуже точно відповісти на це питання за допомогою стандартизованого їздового циклу WLTP. Це тому, що новий метод вимірювання витрати пального та викидів CO2 більш наближений та сильніше пристосований до повсякденної поведінки за кермом. І з вересня 2017 року він замінив стандарт NEDC

WLTP розшифровується як Всесвітня гармонізована процедура випробувань малотоннажних транспортних засобів і описує нову процедуру випробувань, яка визначає витрату палива транспортного засобу. На основі реальних даних про водіння, зібраних по всьому світу, вона допомагає імітувати реалістичну поїздку автомобіля в лабораторних умовах. Отже, WLTP не тільки враховує різні ситуації та швидкості в дорожньому русі, але й різні ситуації та швидкості на дорозі та різні комплектації та вагові категорії автомобіля.

Вагомі причини для WLTP.

Витрата палива автомобілем може відрізнятися від даних, наданих виробником автомобіля. Тому достовірність результатів, виміряних на основі Нового європейського їздового циклу (NEFZ), завжди піддавалася критиці. Це пов'язано з тим, що реальна витрата пального сильно залежить від індивідуальної манери водіння та оснащення автомобіля. Наприклад, від того, чи використовується автомобіль в міському русі, на заміських дорогах або на автомагістралі. Щоб врахувати ці відмінності, теоретичні умови циклу NEFZ трансформуються в більш динамічний профіль водіння на основі статистичних досліджень та оцінки середньостатистичних профілів користувачів: загалом, враховується вище прискорення, вища середня швидкість, а також вища максимальна швидкість. І замість того, щоб імітувати внутрішньоміський та позаміський рух, автомобіль тепер випробовується в чотири етапи в різних діапазонах швидкості.

З 01 вересня 2017 року необхідно вказувати ці показники викиду вихлопних газів та витрати пального, виміряні згідно з WLTP, для всіх нових моделей і двигунів легкових автомобілів. Це стосується Європи та багатьох інших країнах світу.

 

NEFZ проти WLTP: порівняння.

Новий тест передбачає модифікований цикл водіння і більш суворі технічні вимоги, які включають більш тривалий період вимірювання і збільшену максимальну швидкість. Огляд нововведень:

Після холодного старту на роликовому динамометрі вимірюються чотири діапазони швидкості: до 60, до 80, до 100 і понад 130 км/год. У цих фазах поперемінно здійснюється прискорення і гальмування. Отже, максимальна швидкість на 10 км/год вища, ніж у NEFZ. Зокрема, середня швидкість - приблизно 47 км/год - також значно вища (раніше вона становила приблизно 33 км/год). У випробувальній камері підтримується температура 23 °С порівняно з 20-30 °С в NEFZ. Повний цикл руху WLTP займає близько 30 хвилин, тоді як в NEFZ - лише 20 хвилин. Довжина маршруту також змінилася більш ніж удвічі - до 23 кілометрів замість 11. На відміну від NEFZ, у WLTP використовується індивідуальне спеціальне обладнання для зменшення ваги, аеродинаміки і бортового електроживлення (струм спокою). Спеціальне обладнання, яке споживає електроенергію, наприклад, кондиціонер або підігрів сидінь, залишається вимкненим під час процедури випробування.

Короткий огляд NEFZ.

Стандартизований їздовий цикл NEFZ застосовується до всіх легкових та легких комерційних автомобілів. Він був запроваджений Європейським Союзом у 1992 році для визначення витрат палива та викидів для конкретного транспортного засобу та для надання порівняльних значень. Тут ви можете побачити огляд умов, на яких базуються його вимірювання.

 

Короткий огляд WLTP.

Всесвітня гармонізована процедура випробувань малотоннажних транспортних засобів, скорочено WLTP - це узгоджене на глобальному рівні випробування для легкових і легких комерційних автомобілів. З 01 вересня 2017 року воно забезпечує більш реалістичні показники споживання завдяки значно динамічнішим параметрам випробувань. Ви можете побачити, що це за параметри тут.

 

Цілі нової процедури вимірювання.

Їздовий цикл WLTP переосмислює тестові параметри для визначення витрати палива та викидів вихлопних газів.

 

Прозорість.

У майбутньому можна буде краще оцінити фактичне щоденне споживання автомобіля.

WLTP враховує профіль водіння, ближчий до повсякденного життя, ніж попередній стандарт NEFZ. Це пов'язано з тим, що стандарт NEFZ нагадує синтетичний лабораторний тест і в першу чергу слугує для порівняння різних автомобілів, не відображаючи реального споживання. Якщо раніше значення споживання вимірювалися в абстрактних лабораторних умовах, то нова процедура дозволяє більш точно спрогнозувати фактичне споживання автомобіля завдяки вдосконаленим параметрам тесту. WLTP стверджує, що він імітує реалістичну поведінку водія. І це дає змогу домогтися більш реалістичних результатів.

 

Стандарти.

Новий стандарт WLTP забезпечує порівнянність результатів випробувань у всьому світі.

Однією з основних цілей процедури WLTP є уніфіковане визначення викидів вихлопних газів і споживання енергії для різних типів приводних систем, таких як бензин, дизель, СПГ або навіть електрика. За умови правильного дотримання процедури вимірювання за циклом WLTP, транспортний засіб одного типу повинен показувати однакові результати випробувань у будь-який час у всіх частинах світу. Ця необхідна порівнянність - це також те, що робить лабораторні вимірювання незамінними.

Таким чином, витрата палива і викиди надійно і репрезентативно визначаються на випробувальному стенді в рамках динамічного профілю руху.

 

Захист клімату.

Більш реалістичні показники споживання пального допомагають досягти міжнародних кліматичних цілей та зменшити навантаження на навколишнє середовище.

Скорочення викидів CO2 є центральною темою в розробці транспортних засобів. Завдяки WLTP відповідність міжнародним стандартам щодо обмежень на викиди CO2 можна перевірити у зрозумілий спосіб.

У 2010 році лише в ЄС було викинуто 4,72 мільярда тонн CO2, 19 % з яких припадає на автомобільний транспорт*. Саме тому Європейський Союз хоче скоротити викиди на 20 % до 2020 року**. Цю мету планується досягти за допомогою WLTP. Тому що так само, як і споживання палива, викиди CO2 залежать від моделі транспортного засобу. WLTP забезпечує більшу прозорість при порівнянні споживання енергії та викидів CO2 різних транспортних засобів. Таким чином, виміряні значення не залежать від виробника та типу транспортного засобу і, як правило, є вищими, ніж у NEFZ-циклу. Тому можна очікувати, що окремі моделі та їхні двигуни будуть оптимізовані на користь захисту клімату.

*) інформація стосується документа «Мобільність майбутнього - безпечна та перевірена", 16.03.2015, об'єднання TÜV e.V.

**) інформація стосується документа «Регулювання викидів CO2 для легкових автомобілів», опублікованого Кельнським інститутом економічних досліджень у 2013 році.

 

Економити паливо просто.

Витрата пального вашого автомобіля залежить від багатьох факторів, на які ви не можете вплинути. Проте, значну частину пального можна заощадити за допомогою простих хитрощів.

 

Їдьте розслаблено, заощаджуйте розслаблено.

Їдьте передбачливо і по-сучасному.

Вдвічі менше стресу, вдвічі більше пального: якщо ви їдете спокійно та рівномірно, рідко гальмуєте, рухаєтесь у потоці, дозволяєте автомобілю котитися та використовуєте імпульс, ви будете споживати значно менше пального зі своїм Audi та їхати більш розслаблено. На автобані теж: замість 160 км/год їдьте зі швидкістю 130 км/год і заощаджуйте пальне. До речі, передбачливе водіння також допомагає уникати заторів на дорогах.

 

Вчасно перемикайте передачі, заправляйтеся пізніше.

Їдьте на найвищій передачі.

При 30 на третю - перемикання передач раніше допомагає заощадити гроші: низька швидкість шкодить двигуну? Стара байка. Двигуни TDI і TFSI люблять їздити на третій передачі на швидкості 30 км/год - вони розвивають дивовижну тягову силу вже при 2000 об/хв. Просто увімкніть другу передачу після тривалого вибігу автомобіля. А при переході на вищу передачу не соромтеся пропускати передачу. Завжди обирайте найвищу передачу на вашому Audi. 50 км/год на п'ятій передачі не є проблемою для багатьох автомобілів: поки ваш автомобіль їде плавно і акустично комфортно, оберти не є занадто низькими.

 

Нехай автомобіль котиться.

Використовуйте припинення подачі палива.

0,0 л - саме так, ви їдете з нульовими витратами: за допомогою правильних прийомів під час водіння економія дійсно зростає: чи знаєте ви, як можна досягти саме 0,0 л/100 км «миттєвої витрати»? Дозволивши автомобілю котитися з увімкненою передачею! Завдяки припиненню подачі палива ви не витрачаєте жодної краплі пального. Найкраще використовувати цей розумний метод для вашого Audi, коли ви також гальмуєте двигуном. Наприклад, на спуску або при наближенні до червоного світла. Ви також витрачаєте значно менше пального при вимиканні зчеплення. Це особливо ефективно, якщо ви можете рухатися по прямій на великі відстані - завдяки перспективному стилю водіння.

 

Комфорт - вище, споживання - нижче.

Використовуйте аксесуари помірно.

Заощаджуйте до 2 літрів: аксесуари роблять водіння комфортнішим, але, на жаль, і дорожчим. Наприклад, кондиціонер споживає паливо - і не мало. Щоб регулювати і підтримувати температуру в салоні влітку, він споживає до 2 л/100 км на низьких швидкостях! Ви можете знизити температуру, якщо перед поїздкою провітрите автомобіль і будете їхати якийсь час з відкритими вікнами. Просто перевірте, які аксесуари ви зараз використовуєте у вашому Audi A4, RS, A6 & та ін. і які аксесуари вам дійсно потрібні.

 

Економте на тиску.

Перевірте тиск в шинах.

Заощаджуйте до 15 % за допомогою невеликої кількості повітря: економія пального починається ще до початку руху - з простої перевірки тиску в шинах! На опір коченню припадає до 15 % від загальної витрати пального. Якщо накачати шини Audi до рекомендованого тиску для повного навантаження (значення можна знайти на кришці паливного бака), зменшується опір коченню , а отже, і витрата пального. Купуючи шини, також шукайте шини з якомога меншим опором коченню - це дозволяє заощадити до 3 % більше пального і забезпечити тихішу їзду.

 

Коли холодно, економте завдяки теплому мотору.

Уникайте коротких відстаней.

Комбіновані маршрути - значна економія: двигун споживає найбільше пального, коли він холодний. Де-факто це означає: якщо ви багато подорожуєте на дуже короткі відстані, ви швидко досягнете витрати до 30 л/100 км! Однак, якщо ви відвідаєте багато місць за одну поїздку, ви можете заощадити пальне. Тому що в цьому випадку ваш Audi A4, RS3, A6 та інші моделі можуть досягати відповідної робочої температури швидше і споживати значно менше.

 

Оригінальна моторна олива - гарна економія.

Використовуйте малов'язке мастило.

Заощаджуйте до 5 % завдяки якості: чим раніше добре змастити двигун, тим швидше він почне працювати з низьким рівнем викидів. Це особливо важливо для холодного запуску та коротких поїздок. Тому хороше моторне мастило повинне виконувати одну важливу функцію: воно має швидко розподілятися.

Тут не обійтися без малов'язких мастил. Вони знижують витрату палива на 5 % порівняно зі звичайними мастилами. Тому майже всі моделі Audi вже з заводу оснащуються мастилами з хорошими антифрикційними властивостями.

 

Елегантність у дорозі.

Зменште аеродинамічний опір.

Більша ефективність на дорозі завдяки низькому аеродинамічному опору: сприятлива аеродинаміка є запорукою низької витрати пального, особливо на високих швидкостях. Тому кузов вашого Audi спроєктовано так, щоб надати вітру якомога меншу поверхню для атаки. Однак кріплення на даху, такі як багажники для велосипедів та бокси на даху, нівелюють цю перевагу. Тому в будні дні, коли ви не використовуєте лижі або гірський велосипед, є сенс зняти багажник на даху.

 

Заощаджувати може бути так просто.

Уникайте непотрібного баласту.

Заощаджуйте до 0,3 літра за допомогою «нульової» дієти: кожен кілограм багажу коштує пального. Приблизно 100 кг ваги збільшують витрату пального на 0,3 л/100 км. Перевірте вміст багажного відділення. Ви також можете заощадити на самому баку. Заправляйте бак свого Audi лише наполовину. Тому що повний бак збільшує вагу, а отже, і витрату пального.

 

Поширені запитання про WLTP

Найважливіші питання та відповіді про нові норми споживання.

Їздовий цикл визначає умови, за яких вимірюється витрата пального та викиди CO2 транспортного засобу. Він призначений для моделювання максимально реалістичної середньостатистичної поїздки на автомобілі. Для того, щоб виробник міг вказати порівняльні показники при реєстрації та продажу автомобіля, їздовий цикл визначає певні рамкові умови, такі як початкова температура, швидкість або тривалість вимірювання.

Новий європейський їздовий цикл (NEFZ) був запроваджений Європейським Союзом 01.07.1992 . Він мав на меті гарантувати однакове визначення викидів та споживання для конкретного автомобіля та забезпечити кращу порівнянність між автомобілями, але не претендує на відображення фактичного щоденного споживання.

У вересні 2017 року було впроваджено Всесвітню гармонізовану методику випробувань транспортних засобів малої вантажопідйомності (скорочено WLTP) - новий, стандартизований на глобальному рівні цикл випробувань. WLTP враховує поведінку водія, яка є більш наближеною до повсякденного життя, ніж попередній стандарт NEFZ. Нова процедура призначена для більш реалістичного відображення споживання палива і базується на модифікованому тестовому циклі з більш суворими специфікаціями випробувань.

NEFZ, створений Європейським Союзом у 1992 році, вже не відповідає сучасним вимогам і не відображає індивідуальну поведінку водія у повсякденному житті. Новий стандарт WLTP покликаний гарантувати, що показники викидів і споживання, виміряні під час випробувань на затвердження типу моделі, відповідають показникам практичного водіння. Тому він відрізняється від стандарту NEFZ як процедурою, так і фактичним циклом водіння.

До нових параметрів випробувань відносяться, наприклад, більша дистанція випробування, довший час водіння, скорочення часу простою, вища середня швидкість та врахування додаткових опцій та додаткового спеціального обладнання. Як правило, ці нововведення призводять до вищих показників споживання.

Новий цикл WLTP є юридично обов'язковим з 01.09.2017 р. З цього дня всі нові моделі та двигуни легкових автомобілів повинні маркуватися виробниками транспортних засобів із зазначенням значень споживання та відпрацьованих газів відповідно до WLTP.

З 01.09.2018 всі нові транспортні засоби - тобто також існуючі моделі - повинні бути промарковані відповідно до значень споживання пального та викидів вихлопних газів згідно з WLTP.

Ні, поки що жодних змін у модельному ряді не планується. Окремі моделі та їхні двигуни доведеться оптимізувати для досягнення ще більшої ефективності та подальшого скорочення викидів відповідно до специфікацій - але жодної моделі не буде ліквідовано на основі WLTP.

Так, існують. Цикли їзди, розроблені в Японії (JC 08) та США (FTP 75) для вимірювання викидів вихлопних газів та споживання пального, більш пристосовані до конкретних ситуацій у відповідному міському русі. Наприклад, японський цикл їзди містить багато фаз зупинки та руху і виконується двічі, один раз як холодний старт і один раз як теплий старт.

Запис на сервіс онлайн

Все просто. Оберіть сервіс партнера та заповніть форму-запит. Запишіться на сервіс просто зараз.

Пошук сервісного партнера Audi

Ви можете отримати додаткову інформацію у найближчого сервісного партнера Audi.