Audi Logo

Повідомлення про захист даних при обслуговуванні автомобіля

У цьому Повідомленні про захист даних (Політика конфіденційності) ми інформуємо вас про опрацювання ваших персональних даних компанією «AUDI AG», Еттінгер штрассе, 70, 85057 м. Інгольштадт, Німеччина (Ettinger Str. 70, 85057 Ingolstadt, Germany) («ми») як виробником під час ваших контактів з сервісним партнером або сервісною компанією «Audi» (наприклад, з метою проведення ремонту, обслуговування, перевірок).

Ми повідомимо вам про опрацювання даних у зв'язку з використанням інших продуктів і послуг, наприклад послуг «myAudi» і «Audi connect» в окремому повідомленні про захист даних. Ваш партнер «Audi» також окремо проінформує вас про власне опрацювання ваших даних.

Персональні дані означають будь-яку інформацію, що стосується ідентифікованої фізичної особи, або особи, яку можна ідентифікувати. Фізична особа, яку можна ідентифікувати - це особа, яка може бути ідентифікована прямо або побічно, зокрема, за допомогою посилання на ідентифікатор, такий як ім'я, ідентифікаційний номер (наприклад, ідентифікаційний номер автомобіля (VIN), дані про місце розташування, онлайн-ідентифікатор або один або кілька факторів, специфічних для фізичної, фізіологічної, генетичної, ментальної, економічної, культурної або соціальної ідентичності цієї фізичної особи.

Кожному автомобілю надається унікальний ідентифікаційний номер. У різних країнах цей ідентифікаційний номер транспортного засобу («VIN») можна відстежити до нинішнього і колишнього власника транспортного засобу за допомогою інформації, отриманої від відповідного національного автотранспортного управління. Існують також інші способи відстеження даних, зібраних з транспортного засобу, до власника або водія, наприклад через номерний знак автомобіля.

Таким чином, дані, що генеруються або опрацьовуються блоками управління, можуть бути персональними або можуть, за певних обставин, стати персональними. Залежно від наявних даних про автомобіль можна зробити висновки, наприклад, про вашу манеру водіння, місцезнаходження, маршрут або манеру експлуатації автомобіля.

Опрацювання означає будь-яку операцію або набір операцій, що виконуються за допомогою або без допомоги автоматизованих процесів щодо персональних даних, таких як збір, запис, організація, структурування, збереження, адаптація або зміна, пошук, консультація, використання, розкриття шляхом передачі, поширення чи іншим чином надання доступу, узгодження або комбінація, обмеження, стирання або знищення.

1.      Хто відповідає за опрацювання даних і з ким я можу зв'язатися?

Структура, відповідальна за опрацювання ваших персональних даних (контролер):

«AUDI AG», Еттінгер штрассе, 70, 85057 м. Інгольштадт, Німеччина (Ettinger Str. 70, 85057 Ingolstadt, Germany).

Якщо у вас є будь-які питання з приводу захисту даних, ви також можете зв'язатися зі співробітником з питань захисту даних нашої компанії:

«AUDI AG», Співробітник з питань захисту даних, Ауто-Уніон-Штрассе 1, 85045 м. Інгольштадт, Німеччина (Auto-Union-Straße 1, 85045 Ingolstadt, Germany)

Ел. пошта: datenschutz(kwfat)audi(kwfdot)de

Якщо ви хочете заявити про свої права на захист даних, будь ласка, зверніться за адресою

Там ви знайдете додаткову інформацію про те, як відстоювати свої права на захист даних.

Ви також можете відправити свій запит поштою:

«AUDI AG», DSGVO-Betroffenenrechte, Ауто-Уніон-Штрассе 1, 85057 м. Інгольштадт, Німеччина (Auto-Union-Str. 1, 85057 Ingolstadt, Germany)

2.      Які дані ми обробляємо і з яких джерел вони надходять?

2.1.   Дані, надані вами

Ми опрацьовуємо персональні дані, які ми отримуємо безпосередньо від вас в рамках наших ділових відносин, тобто під час ініціювання, виконання і управління вашими діловими відносинами з нами або надання послуг (включаючи опрацювання можливих гарантійних випадків) або ваших запитів, якщо ви звернетеся до нас безпосередньо. Відповідні персональні дані зазвичай включають особисту інформацію (ім'я, адреса та інші контактні дані (наприклад, телефон, електронна пошта), дату і місце народження і національність). До того ж, в залежності від типу транспортного засобу можуть опрацьовуватись додаткові персональні дані.

По-друге, ми опрацьовуємо персональні дані, які ми отримали законним шляхом і які дозволено опрацьовувати із загальнодоступних джерел (наприклад, Національного управління автомобільного транспорту).

Інформацію про опрацювання ваших персональних даних в рамках наших прямих ділових відносин з вами також можна знайти за адресою www.audi.de/datenschutz.

2.2.   Дані, надані партнерами «Audi» або сервісними компаніями.

У тій мірі, в якій це необхідно у зв'язку з вашим запитом, ми опрацьовуємо персональні дані, які ми на законних підставах отримуємо від сервісних партнерів «Audi» або незалежних сервісних компаній в ході ремонту, обслуговування або опрацювання ваших запитів (наприклад, для виконання замовлень, виконання договорів або на підставі вашої згоди).

Персональні дані включають

  • Основні дані (титул, стать, ім'я, номер клієнта, адреса, дата звітності і, у разі необхідності, необхідні адреси, дата народження, місце народження, країна народження і, у разі необхідності, ім'я, національність, сімейний стан, номери телефонів та адреса електронної пошти)
  • Професійні контактні дані (наприклад, робоча адреса, адреса електронної пошти і номер телефону компанії, відділ)
  • Дані рахунку (IBAN, BIC, номер рахунку, код банку, кредитна організація, власник рахунку)
  • Дані контракту (ідентифікація контракту, дані про історію контракту (наприклад, дані про платіжну поведінку, перенесення контракту, розірвання), дані про запитані кредити (наприклад, сума, термін, непогашений борг) та інша інформація про ваші контракти, що стосуються наших продуктів і послуг)
  • Ідентифікаційний номер транспортного засобу (VIN) і основні дані транспортного засобу (наприклад, модель і обладнання транспортного засобу)
  • Дані конкретного автомобіля і надані послуги (історія клієнта, історія автомобіля, наприклад, виконані роботи, встановлені запасні частини, протоколи обслуговування) (для отримання додаткової інформації див. Розділ 2.3ff.)
  • Дані конкретного автомобіля і надані послуги (історія автомобіля, історія клієнта) в рамках обслуговування автомобіля
  • Технічні дані з експлуатації автомобіля (більш детальну інформацію див. в розділі 2.3ff.)
  • Дані про стан здоров'я (наприклад, послуги щодо спеціальних транспортних засобів)

Ідентифікаційний номер вашого автомобіля є його унікальним ідентифікатором в разі можливих гарантійних випадків, послуг з ремонту, технічного обслуговування і підтримки, нашого внутрішнього контролю якості і в разі крадіжки вашого автомобіля.

2.3.   Дані з вашого автомобіля

Якщо ви користуєтесь послугами (наприклад, послуги з ремонту, технічне обслуговування), дані, що зберігаються в автомобілі (стан програмного забезпечення, дані про роботу автомобіля, технічні дані та інші дані про стан автомобіля) можуть бути вилучені і опрацьовані разом з VIN та іншими основними даними автомобіля (наприклад, модель і обладнання автомобіля).

Збір даних з автомобіля може здійснюватися за допомогою так званого діагностичного пристрою або спеціальних пристроїв вилучення даних (інструментів аналізу) співробітниками сервісної мережі «Audi» (сервісний партнер «Audi») або третіми особами (наприклад, служби допомоги на дорозі і служби буксирування, незалежні сервісні компанії) або співробітником «Audi AG», безпосередньо або через віддалений доступ до діагностичного пристрою сервісної компанії.

Дані, пов'язані з автомобілем (наприклад, пам'ять подій, робочі дані, ідентифікаційний номер автомобіля, модель, версія програмного забезпечення) завжди вилучаються за допомогою діагностичного пристрою для аналізу запиту і заносяться до протоколу діагностики. Сервісна компанія передає нам протокол діагностики для цілей, зазначених у Розділі 3.

Подальші дані можуть бути вилучені індивідуально в залежності від вашого запиту.

Сюди також можуть входити дані з інформаційно-розважального модуля, наприклад записи адресної книги для запитів про доступ до адресної книги або налаштування профілю, які ви зберегли локально в автомобілі.

Сервісна компанія обробляє отримані дані, щоб проаналізувати і вирішити вашу скаргу. Як правило, ми опрацьовуємо тільки ті дані, які стосуються вас або вашого автомобіля, і необхідні для ефективного опрацювання вашого запиту, підтримки сервісної компанії або нашої підтримки в його опрацюванні.

Далі ми пояснимо вам, які дані опрацьовує ваш автомобіль, і які дані можуть бути вилучені і опрацьовані нами у зв'язку із запитом.

2.4.   Електронні блоки управління - Загальна інформація

У вашому автомобілі встановлені електронні блоки управління. Блоки управління опрацьовують дані, які вони, наприклад, отримують від датчиків автомобіля, генерують самі або обмінюються один з одним. Деякі блоки управління необхідні для безпечної експлуатації вашого автомобіля, інші підтримують вас під час водіння (системи допомоги водієві), треті забезпечують комфорт або інформаційно-розважальні функції. Детальні відомості про опрацювання даних у вашому автомобілі можна знайти у відповідному посібнику з експлуатації, який доступний онлайн і, в залежності від комплектації автомобіля, також в цифровій формі в автомобілі, безпосередньо у зв'язку з повідомленнями про захист даних про відповідні функції.

2.5.   Експлуатаційні дані в автомобілі

Блоки управління опрацьовують дані для керування автомобілем. До них даних відносяться, наприклад:

  • Інформація про стан автомобіля (наприклад, швидкість, уповільнення, поперечне прискорення, кількість обертів коліс, система індикації ременя безпеки),
  • Умови навколишнього середовища (наприклад, температура, датчик дощу, датчик відстані).

Як правило, такі дані непостійні і не зберігаються у неексплуатаційний час, а обробляються тільки всередині самого автомобіля. Блоки управління зазвичай містять журнали подій (включаючи ключ від автомобіля). Вони використовуються для тимчасового або постійного документування технічних інцидентів, а також інформації про стан автомобіля (наприклад, навантаження на компоненти, інформація про технічне обслуговування).

Залежно від технічного оснащення зберігаються такі дані:

  • Робочий стан компонентів системи (наприклад, рівні заповнення, тиск в шинах, стан акумулятора),
  • Несправності важливих компонентів системи (наприклад, фари, гальма),
  • Реагування системи в особливих дорожніх ситуаціях (системи допомоги водієві),
  • Інформація про події, що впливають на стан транспортного засобу (наприклад, стан зарядки високовольтної акумуляторної батареї в електромобілях, розрахунковий запас ходу).

В особливих випадках (наприклад, коли автомобіль виявив несправність) може знадобитися збереження даних, які в іншому випадку були б тимчасовими.

Якщо ви користуєтеся послугами, збережені робочі дані можуть бути вилучені разом з VIN в разі потреби. Вилучені експлуатаційні дані документують технічний стан автомобіля або окремих компонентів і підтримують діагностику, поліпшення якості та дотримання гарантійних зобов'язань.

Дані зазвичай зчитуються через певні інтерфейси, наприклад юридично необхідне з'єднання для «OBD» («бортова діагностика») або сервісного ключа. Ці дані, зокрема інформація про навантаження на компоненти, технічні події (записи журналу подій), помилки в роботі і несправності, передаються нам разом з VIN, якщо це необхідно, як частина протоколу діагностики.

Журнали подій в автомобілі можуть бути скинуті сервісною компанією в рамках ремонтних або сервісних робіт або за вашим запитом.

2.6.   Технічні дані (IUMPR)

Закон вимагає регулярних перевірок працездатності компонентів, що беруть участь в очищенні вихлопних газів.

Для підтвердження того, що регулярні перевірки (діагностика) проводилися, коефіцієнт використання продуктивності моніторингу (IUMPR) визначається в блоці управління (дані, що підтверджують функцію діагностики) і зберігається там як технічні дані.

2.7.   Комфортні і інформаційно-розважальні функції

Ви можете зберегти налаштування комфорту і індивідуальні налаштування в автомобілі, і змінити або скинути їх в будь-який час. Залежно від відповідного обладнання до них відносяться, наприклад:

  • Налаштування положення сидіння і керма,
  • Налаштування шасі і кондиціонера,
  • Індивідуальні налаштування, наприклад, внутрішнє освітлення.

В рамках обраного обладнання ви можете ввести свої власні дані в інформаційно-розважальні функції автомобіля. Залежно від відповідного обладнання до них відносяться, наприклад:

  • Мультимедійні дані, такі як музика, відео або фотографії, для відтворення в інтегрованій мультимедійній системі,
  • Дані адресної книги, які використовуються в поєднанні з вбудованою системою гучного зв'язку або навігаційною системою,
  • Введені пункти призначення для навігації,
  • Дані про використання Інтернет-послуг,

Такі дані, що стосуються комфорту та інформаційно-розважальних функцій, можуть зберігатися локально в автомобілі або на пристрої, який ви підключили до транспортного засобу (наприклад, смартфон, USB-накопичувач або MP3-плеєр). Якщо ви ввели дані самостійно, ви можете видалити їх в будь-який момент.

Як правило, такі дані будуть передаватися з автомобіля тільки за вашим запитом, особливо щодо використання онлайн-сервісів відповідно до обраних вами налаштувань.

Дані з функцій комфорту та інформаційно-розважальної системи, наприклад індивідуальні налаштування або індивідуалізації не можуть бути вилучені за допомогою діагностичного пристрою, а отже не є стандартною частиною протоколу діагностики. Такі дані вилучаються тільки в окремих випадках і на вимогу клієнта. У зв'язку зі скаргою, що стосується функцій комфорту та інформаційно-розважальних функцій, може знадобитися отримання і передача нам цих даних для допомоги в ремонті.

Залежно від відповідного обладнання наступні дані, зокрема, можуть бути вилучені з функцій комфорту і за потреби опрацьовані:

  • Налаштування положення сидіння і керма,
  • Налаштування шасі і кондиціонера,
  • Діапазон дії паркувального асистента,
  • Індивідуальні налаштування, наприклад, внутрішнє освітлення.

Залежно від відповідного обладнання наступні дані, зокрема, можуть бути вилучені з функцій комфорту і за потреби опрацьовані:

  • Мультимедійні дані, такі як музика, відео або фотографії, для відтворення в інтегрованій мультимедійній системі,
  • Дані адресної книги, які використовуються в поєднанні з вбудованою системою гучного зв'язку або навігаційною системою,
  • Введені пункти призначення для навігації,
  • Дані про використання Інтернет-послуг,
  • Інформація про підключені пристрої, такі як мобільні телефони (в даному випадку в першу чергу назва пристрою, виробник, версія програмного забезпечення).

У цьому контексті, наприклад, також може бути вилучена остання голосова команда, що була розпізнана.

Такі дані, що стосуються комфорту та інформаційно-розважальних функцій, можуть зберігатися локально в автомобілі або на пристрої, який ви підключили до транспортного засобу (наприклад, смартфон, USB-накопичувач або MP3-плеєр). Якщо ви ввели дані самостійно, ви можете видалити їх в будь-який момент.

Якщо блок управління замінюють під час ремонту, ці дані зазвичай вилучають зі старого блоку управління і записують у новий блок.

2.8.   Онлайн-сервіси

Якщо ваш автомобіль має бездротове підключення до Інтернету, це дозволить вам обмінюватися даними між автомобілем та іншими системами (серверами даних «AUDI AG» або серверами даних постачальників послуг). У деяких країнах бездротове підключення до мережі можливо за допомогою бортового передавача і приймача (вбудованого нами) або мобільного пристрою (наприклад, смартфона), встановленого вами.

Через це мережеве з'єднання можна використовувати онлайн-функції (інформаційні та сервісні служби для вашого автомобіля). Сюди входять онлайн-сервіси та додатки, надані вам нами або іншими постачальниками ( Послуги «Audi connect» або «Послуги»).

Що стосується онлайн-послуг «Audi AG», опис відповідних функцій і відповідна інформація про захист даних доступні у спеціальних джерелах (наприклад, MMI, веб-сайт «Audi AG»). Персональні дані можуть опрацьовуватись з метою надання онлайн-послуг. Персональні дані можуть опрацьовуватись з метою надання онлайн-послуг.

З метою опрацювання вашого запиту на обслуговування, ми також можемо отримати доступ до даних, що зберігаються в наших ІТ-системах з онлайн-сервісів, а також до інформації про статус послуг «Audi connect», а саме терміни ліцензії, статус підключення, статус контракту.

2.9.   Запис відео, зображення і звуку

У деяких індивідуальних випадках може знадобитися зробити відео, зображення або звукозапис окремих компонентів і передати їх «Audi AG», наприклад в разі виникнення претензій, щоб мати можливість проводити цілеспрямований аналіз і вирішення претензій (допомога в ремонті). Це можливо, наприклад, в разі скарг на акустику, щоб визначити причину шуму і вирішити проблему.

3.      З якою метою ми обробляємо ваші дані і на якій правовій підставі?

Ми опрацьовуємо ваші персональні дані для різних цілей відповідно до положень Загального регламенту із захисту даних (GDPR) і Федерального закону Німеччини про захист даних («Bundesdatenschutzgesetz» [«BDSG»])

Оптимізація і розвиток функцій автомобіля, інструменти аналізу:

З метою науково-дослідних робіт, оптимізації нашого асортименту функцій автомобіля та їх адаптації до високих очікувань клієнтів, зокрема, шляхом подальшого розвитку інноваційних функцій автомобілів, компонентів і деталей в них, а також інструментів і процесів аналізу, ми опрацьовуємо технічні характеристики від допоміжних систем, систем комфорту, елементів управління або компонентів (наприклад, блоків управління); в разі потреби разом з даними про навколишнє середовище (наприклад, зовнішня температура, освітленість) і інформацією про довжину маршруту, швидкість автомобіля, даними про стан автомобіля (наприклад, рівень палива в баку або рівень заряду АКБ, пробіг) і даними про використання системи. Наскільки це можливо, ми анонімізуємо дані в наших ІТ-системах перед оцінкою. Якщо це неможливо, ми аналізуємо дані про ваш автомобіль таким чином, щоб можна було зробити якомога менше висновків про вас або ваш автомобіль. Задля цього «Audi AG» прийняла додаткові заходи, де це необхідно, так що ваша особистість може бути встановлена тільки в належним чином обґрунтованих виняткових випадках, наприклад для того, щоб мати можливість проводити виїзні заходи чи в разі виявлення несправностей, що мають відношення до безпеки або відповідальності за якість продукції. Ці дані опрацьовуються тільки для вищезазначених цілей. Такі додаткові заходи включають, наприклад, суворі обмеження доступу, заходи ІТ-безпеки, терміни видалення даних і обмеження їхньої мети. Ми не використовуємо ці дані для створення профілів або оцінок на основі окремих автомобілів. Крім того, не використовуються жодні атрибути даних, що дозволяють створити профіль або зробити висновки про вашу поведінку або моделі поведінки. Опрацювання даних здійснюється для захисту законних інтересів «Audi AG», щоб виправдати високі очікування наших клієнтів щодо якості наших продуктів і послуг, а також надання нових, інноваційних функцій і рішень.

Додаткова інформація про продукт і дослідження ринку: Якщо ви хочете отримувати інформацію про наші продукти та послуги, ви можете замовити цю акцію. Потім наступні дані будуть опрацьовуватись з метою доставки реклами в рамках наданої вами згоди (стаття 6, параграф 1 (a) GDPR): прізвище, ім'я, адреса електронної пошти та/або номер телефону). Якщо ви згодні, щоб з вами зв'язалися електронною поштою, ми будемо використовувати так звану процедуру подвійної згоди, тобто ми відправимо вам електронного листа на вказану адресу електронної пошти з вимогою підтвердження згоди. Про те, як відкликати свою згоду, ви можете дізнатися в розділі «Які я маю права?»

Будь ласка, дотримуйтесь своїх прав на заперечення при опрацюванні даних з метою прямого маркетингу або з особистих причин, а також вашого права на відкликання згоди (див. розділ «Які права ви маєте?» і розділ «Інформація про ваші права на заперечення»).

1.      Чи є зобов'язання надавати персональні дані?

Під час надання послуг, вам необхідно надати тільки ті персональні дані, які потрібні для надання послуг (зокрема, замовлення на ремонт, допомога в ремонті, гарантія) або які ми зобов'язані збирати за законом. Без цих даних ми, як правило, не зможемо опрацювати ваш запит повністю або частково, наприклад, аналіз і розгляд скарги може виявитися неможливим.

2.      Хто отримує мої дані?

Через розмір і складність опрацювання даних «AUDI AG» неможливо індивідуально перелічити кожного одержувача ваших персональних даних в цьому документі про захист даних, тому ми зазвичай перераховуємо тільки категорії одержувачів.

Ми передамо ваші персональні дані третім особам тільки в тому випадку, якщо це необхідно для виконання контракту, якщо ми або третя особа маємо законний інтерес в розкритті або якщо ви дали свою згоду. Крім того, дані можуть бути передані третім особам в тій мірі, в якій ми зобов'язані це робити згідно із законом або відповідно до обов'язкової нормативної або судової ухвали.

В рамках «Audi AG» ваші дані надаються відповідним відділам, яким вони потрібні для виконання наших договірних і встановлених законом зобов'язань, а також для переслідування законних інтересів (наприклад, для контролю якості).

Постачальники послуг (так звані «обробники»), з якими ми співпрацюємо і які діють від нашого імені, також можуть отримувати дані для цих цілей. Постачальники послуг можуть, наприклад, бути уповноважені надавати серверні потужності. Для вищезазначених цілей ми використовуємо наступних обробників контрактів:

  • Постачальники послуг ІТ-операцій, хостингу та підтримки
  • Служба «Audi» з обслуговування клієнтів («Audi Interaction GmbH»)

Треті сторони, яким ми можемо розкривати ваші персональні дані з метою надання допомоги партнеру «Audi» в аналізі та діагностиці або врегулюванні гарантійних претензій:

  • Виробничі потужності і постачальники в «VW Group»
  • Сторонні виробники компонентів/деталей, постачальники систем

Зазвичай ми передаємо тільки технічні дані вашого автомобіля і, в разі потреби, компонентів обладнання (наприклад, блок управління) вищезазначеним третім особам, якщо це необхідно для виконання замовлення на обслуговування/ремонт або для аналізу/вирішення рекламації. Зверніть увагу, що в окремих випадках ми також передаємо VIN разом з технічними даними або компонентами обладнання, якщо це необхідно для аналізу, наприклад для присвоєння конкретній партії продукції. У деяких блоках управління VIN запрограмований в компоненті обладнання, і не може бути вилучений нами. В цьому випадку третя сторона може отримати доступ і вилучити VIN з компоненту обладнання.

Треті сторони, яким ми можемо передавати ваші персональні дані, незалежно від наданих нами послуг, включають:

  • Зовнішні консультанти «AUDI AG» (наприклад, юристи, податкові консультанти, дипломовані бухгалтери),
  • Страхові компанії,
  • Органи в межах своєї юрисдикції (наприклад, податкова служба, поліція, прокуратура),
  • Суди,
  • Інші треті особи, якщо ви даєте нам вказівку передати дані або даєте на це згоду.

Оскільки існують законодавчі положення, виробники зобов'язані розкривати дані, які вони зберігають, в обсязі, необхідному за запитом державних органів в окремих випадках (наприклад, для розслідування кримінального злочину).

В рамках відповідного законодавства державні органи також мають право зчитувати дані з самих транспортних засобів в окремих випадках. У разі аварії, наприклад, з блоку управління подушок безпеки можна зчитати інформацію, яка може допомогти прояснити ситуацію. У разі аварії, наприклад, з блоку управління подушок безпеки можна зчитати інформацію, яка може допомогти в розслідуванні аварії.

3.      Чи передаються дані в третю країну?

Передача даних третім країнам (тобто, країнам, які не є членами ані Європейського Союзу, ані Європейського економічного простору) може відбуватися в обсязі, необхідному для надання вам послуг, якщо це потрібно за законом, або якщо ви надали нам свої згоду.

Зокрема, в контексті аналізу і діагностики або врегулювання гарантійних претензій може знадобитися передача ваших даних виробникам компонентів/деталей/систем в третіх країнах (див. Розділ 5). Ми максимально уникаємо передачі ваших персональних даних і надаємо третій стороні тільки ті дані, які їй вкрай необхідні.

Зверніть увагу, що не у всіх третіх країнах рівень захисту даних визнаний Європейською комісією адекватним. Для передачі даних третім країнам, де відсутній адекватний рівень захисту даних, ми гарантуємо, що до розкриття інформації у одержувача є відповідний рівень захисту даних (наприклад, рішення Комісії ЄС про достатній рівень захисту або відповідність так званим Стандартним договірним положенням ЄС в Європейському союзі з одержувачем), або ми отримали чітку згоду від наших користувачів.

Ви можете отримати від нас копію конкретних застосовних або узгоджених положень для забезпечення належного рівня захисту даних. Для цього використовуйте інформацію в розділі «Контакти».

4.      Як довго будуть зберігатися мої дані?

Ми зберігаємо ваші дані стільки, скільки необхідно для надання вам наших послуг, або у випадку наявності законного інтересу в продовженні зберігання.

Крім того, на нас поширюються різні вимоги до зберігання та документації відповідно зокрема до Торгового кодексу Німеччини («Handelsgesetzbuch» - HGB) і Податкового кодексу («Abgabenordnung» - AO). Термін зберігання і документації, зазначений в цих документах, становить до 10 років. Нарешті, термін зберігання також регулюється термінами давності, які можуть становити до 30 років, наприклад, у відповідності до розділу 195 та ін. Цивільного кодексу Німеччини («Bürgerliches Gesetzbuch» - BGB), при цьому загальний термін давності становить 3 роки.

За певних обставин може знадобитися більш тривале зберігання ваших даних, наприклад, якщо було призначене юридичне або судове призупинення (тобто заборона на видалення даних на час судового розгляду) у зв'язку з офіційним або судовим розглядом.

5.      Які у мене права?

Як суб'єкт даних, ви маєте наступні права захисту даних:

Доступ:

Ви маєте право запросити інформацію щодо ваших персональних даних, які зберігаються в «AUDI AG», а також про обсяг опрацювання і передачі даних, які виконуються «AUDI AG», і отримати копію збережених персональних даних.

Виправлення:

Що стосується ваших персональних даних, що зберігаються в «Audi AG», ви маєте право вимагати негайного виправлення невірних персональних даних, а також маєте право доповнити неповні персональні дані.

Видалення:

Ви маєте право вимагати негайного видалення або стирання ваших персональних даних, що зберігаються в «AUDI AG», якщо дотримані вимоги закону.

Це, зокрема, має місце, якщо:

  • ваші персональні дані більше не потрібні для цілей, для яких вони були зібрані;
  • єдиною законною підставою для опрацювання даних була ваша згода, яку ви відкликали;
  • ви заперечували проти опрацювання даних на законних підставах стосовно вашої конкретної ситуації, і ми не можемо довести, що існують переважні законні підстави для опрацювання;
  • ваші персональні дані були опрацьовані незаконно; або ж
  • ваші персональні дані повинні бути видалені відповідно до вимог законодавства.

Якщо ми передали ваші дані третім особам, ми повідомимо їм про видалення в тій мірі, в якій це потрібно за законом.

Зверніть увагу, що ваше право на видалення підлягає певним обмеженням. Наприклад, ми не можемо і/або не повинні видаляти дані, які ми все ще зобов'язані зберігати через встановлені законом зобов'язання зі зберігання. Крім того, ваше право на видалення не поширюється на дані, які нам потрібні для відстоювання, здійснення або захисту від судових позовів, якщо не існує інших підстав для продовження зберігання.

Обмеження опрацювання даних:

За певних умов ви маєте право вимагати обмеження опрацювання даних (тобто, маркування збережених персональних даних з метою обмеження їх опрацювання в майбутньому). Вимоги:

  • Точність ваших персональних даних оскаржується вами, і «Audi AG» повинна перевірити точність персональних даних;
  • Опрацювання є незаконним, але ви не бажаєте видалення персональних даних і замість цього запитуєте обмеження їх використання;
  • «Audi AG» більше не потрібні персональні дані для опрацювання, але вони потрібні вам для обґрунтування, виконання або захисту ваших юридичних вимог;
  • Ви заперечували проти опрацювання в очікуванні перевірки того, чи переважають законні підстави «Audi AG» над вашими законними підставами.

Якщо опрацювання було обмежено, такі дані будуть відповідним чином позначені і, за винятком зберігання, будуть опрацьовані тільки з вашої згоди або для встановлення, здійснення чи захисту юридичних вимог або для захисту прав іншої фізичної або юридичної особи, а також з причин важливих суспільних інтересів ЄС або держави-члена ЄС.

Передача даних:

Тією ж мірою, в якій ми автоматично опрацьовуємо ваші персональні дані, які ви надали нам на підставі вашої згоди або будь-якого договору з вами (включаючи трудовий договір), ви маєте право отримати ці дані в структурованій, загальноприйнятній і в придатній для введення в комп'ютер формі, і маєте право передавати ці дані іншому контролеру без перешкод з боку «Audi AG». Ви також маєте право на передачу персональних даних безпосередньо від «Audi AG» іншому контролеру, якщо це технічно можливо, за умови, що така передача не має негативного впливу на права і свободи інших осіб.

Право на заперечення:

Якщо ми опрацьовуємо ваші персональні дані на підставі законних інтересів або в суспільних інтересах, то ви маєте право заперечувати проти опрацювання ваших персональних даних на підставах, що відносяться до вашої конкретної ситуації. Крім того, ви маєте необмежене право заперечувати проти опрацювання нами ваших даних з метою прямого маркетингу. Див. окрему примітку в розділі «Інформація про ваше право на заперечення».

У певних ситуаціях, в контексті балансу інтересів, ми надамо вам додаткове необмежене право на заперечення.

Відкликання згоди:

Якщо ви дали згоду на опрацювання своїх персональних даних, ви можете відкликати таку згоду в будь-який час. Зверніть увагу, що відкликання не має зворотної сили. Це не стосується опрацювання, яке відбувалось до відкликання згоди.

Скарга:

Крім того, ви маєте право подати скаргу до органу із захисту даних (Datenschutzaufsichtsbehörde), якщо вважаєте, що опрацювання ваших персональних даних є незаконним. Право на подачу скарги не завдає шкоди будь-яким іншим адміністративним або судовим засобам правового захисту.

Адреса уповноваженого органу з нагляду за захистом даних в «Audi AG»:

Bayerisches Landesamt für Datenschutzaufsicht [Баварське регіональне управління з нагляду за захистом даних]

Променаде 18, 91522 м. Ансбах, Німеччина

(Promenade 18, 91522 Ansbach, Germany)

Інформація про ваше право на заперечення

Право на заперечення з особистих причин

Ви маєте право заперечувати проти опрацювання ваших персональних даних з причин, пов'язаних з вашою конкретною ситуацією. Передумовою для цього є те, що опрацювання даних відбувається в суспільних інтересах або на основі балансу інтересів. Це також відноситься до профілювання.

Оскільки ми будуємо опрацювання ваших персональних даних на балансі інтересів, ми зазвичай припускаємо, що можемо продемонструвати переконливі законні підстави, але, звичайно ж, розглянемо кожен окремий випадок.

У разі заперечення ми більше не будемо опрацьовувати ваші персональні дані, до тих пір, поки:

·         ми можемо продемонструвати вагомі законні підстави (zwingende schutzwürdige Gründe) для опрацювання цих даних, які мають пріоритет над вашими інтересами, правами і свободами, або

·         ваші персональні дані служать для встановлення, виконання або захисту судових позовів.

Заперечення проти опрацювання ваших персональних даних для нашого прямого маркетингу

Якщо ми опрацьовуємо ваші персональні дані з метою прямої реклами, ви маєте право в будь-який час заперечити проти обробки персональних даних з метою такої реклами; це також відноситься до профілювання, оскільки воно пов'язане з такою прямою рекламою.

Якщо ви заперечуєте проти опрацювання даних з метою прямого маркетингу, ми більше не будемо використовувати ваші персональні дані для цих цілей.

Заперечення проти опрацювання ваших персональних даних для поліпшення продукту і загального аналізу клієнтів

В рамках балансу інтересів ми надамо вам особливе право заперечувати проти опрацювання ваших персональних даних для поліпшення продукту і загального аналізу клієнтів.

Якщо ви заперечуєте проти опрацювання з метою поліпшення продукту і/або загального аналізу клієнтів, ми більше не будемо опрацьовувати ваші дані для цих цілей. Це не впливає на виключно статистичні оцінки сукупних або анонімних даних.

Здійснення права на заперечення

Заперечення може бути заявлено без форми і переважно має бути направлено тим контактним особам, що зазначені в цьому повідомленні про конфіденційність.