Повідомлення про конфіденційність під час придбання й використання транспортних засобів Audi

Цим Повідомленням про конфіденційність, укладеному відповідно до статей 13 і 14 Загального регламенту про захист даних ЄС (GDPR) ми інформуємо вас про автоматизоване електронне опрацювання ваших персональних даних компанією AUDI AG, Auto-Union-Straße 1, 85057 Ingolstadt, Deutschland, Germany (Ауто-Уніон-Штрасе 1, 85057, Інгольштадт, Німеччина) (надалі — «ми») у контексті купівлі автомобіля торгової марки Audi та його подальшого використання.

«Персональні дані» означають будь-яку інформацію, що стосується фізичної або, якщо це передбачено місцевим законодавством, юридичної особи, яку ідентифіковано чи можна ідентифікувати, у тому числі, залежно від обставин, чутливі персональні дані згідно з визначенням цього терміну, встановленим законодавством країни вашого перебування у відповідний час («суб’єкт даних»); суб’єкт даних є такою особою, яку можна ідентифікувати, прямо чи опосередковано, зокрема, за такими ідентифікаторами як ім’я, ідентифікаційний номер, дані про місцеперебування, онлайн-ідентифікатор або за одним чи декількома факторами, що є визначальними для фізичної, фізіологічної, генетичної, розумової, економічної, культурної чи соціальної сутності такої фізичної особи. «Опрацювання»означає будь-яку операцію або низку операцій з персональними даними або наборами персональних даних з використанням автоматизованих засобів або без них, такі як збирання, реєстрація, організація, структурування, зберігання, адаптація чи зміна, пошук, ознайомлення, використання, розкриття через передавання, розповсюдження чи надання іншим чином, упорядкування чи комбінування, обмеження, стирання чи знищення.

1. Хто є контролером опрацювання, і як можна з ним зв’язатися?

Контролером для опрацювання ваших персональних даних є

AUDI AG, Auto-Union-Straße 1, 85057 Ingolstadt, Germany.

З питань захисту даних ви також можете звертатися рідною мовою до співробітника з питань захисту даних нашої компанії:

  • AUDI AG, Data Protection Officer, 85045 Ingolstadt, Germany.
  • Адреса електронної пошти: [email protected].
  • Номер телефону: +49841 890
  • Службова адреса співробітника з питань захисту даних: AUDI AG, Data Protection Officer, Auto-Union-Straße 1, 85057 Ingolstadt, Germany.

Для реалізації ваших прав щодо захисту даних скористайтеся контактними даними на сайті:

Там викладена докладніша інформація про те, як ви можете реалізувати свої права щодо захисту даних. Ви також можете надіслати запит звичайною поштою:

  • AUDI AG, DSGVO-Betroffenenrechte, 85045 Ingolstadt, Germany.
  • Адреса електронної пошти: [email protected].
  • Номер телефону: +49841 890

2. Дані, які ми опрацьовуємо, мета їх опрацювання та джерело їх походження

Ми опрацьовуємо персональні дані, які ми отримуємо від вас у рамках наших ділових відносин, а саме під час ініціювання, виконання й супроводження (зокрема розгляду можливих гарантійних чи сервісних претензій) придбання вами транспортного засобу або придбання інших продуктів або послуг, тобто, у будь-якому разі, транспортного засобу, який ви купили.

Персональні дані включають:

  • приватні контактні й основні дані;
  • професійні робочі й організаційні дані;
  • основні й ідентифікаційні дані про транспортний засіб;
  • дані про історію транспортного засобу та відвідування ремонтних боксів;
  • дані про використання транспортного засобу (експлуатаційні дані);
  • дані щодо правочинів / договорів;
  • фінансові дані;
  • особливо чутливі персональні дані.

Ми збираємо ваші дані, коли ви: (а) купуєте транспортний засіб, інший продукт або послугу у AUDI AG чи у партнера з продажу. Ми також можемо збирати дані у зв’язку з використанням вами цифрових сервісів у транспортному засобі та відвідуванням ремонтних боксів. Будь ласка, ознайомтеся з відповідною інформацією про захист даних у рамках таких видів опрацювання даних.

Крім того, у межах, необхідних для придбання транспортного засобу (наприклад, для виробництва транспортного засобу, його доставлення, надання придбаних послуг), ми опрацьовуємо персональні дані, які ми отримуємо від інших компаній групи AUDI або VW чи від третіх сторін (наприклад, від дилерів Audi, ремонтних боксів тощо), зокрема для виконання замовлень чи договорів або на підставі вашої згоди. З іншого боку, ми опрацьовуємо персональні дані, які ми отримали з джерел, доступних для громадськості, і на опрацювання яких ми маємо дозвіл.

До таких даних належать:

  • приватні контактні й основні дані.

2.1. Дані, які ми отримуємо від партнерів Audi:

  • відомості, які партнер Audi передає Audi у зв’язку із забезпеченням ремонтних і сервісних робіт;
  • відомості, необхідні для перевірки обґрунтованості встановлених законом чи договірних претензій/запитань клієнта (зокрема, стосовно гарантії/сервісу);
  • відомості, які партнер Audi передає Audi для перевірки й розгляду претензій;
  • відомості, необхідні клієнтові для отримання транспортного засобу напряму від Audi;
  • відомості, потрібні для участі партнера Audi в програмах компенсації та/або заохочень від Audi;
  • відомості, необхідні для отримання спеціальних умов, наприклад, для певних груп клієнтів (зокрема автошкіл);
  • відомості, необхідні для виконання встановлених законом зобов’язань перед Audi (зокрема щодо спостереження за продуктом);
  • відомості, необхідні Audi для забезпечення або покращення якості, оптимізації продуктів та їх подальшого розвитку.

2.2. Електронні блоки управління

a) Загальна інформація

Електронні блоки управління встановлені у вашому транспортному засобі. Блоки управління опрацьовують дані, які вони отримують, зокрема, від датчиків транспортного засобу, формують самостійно або отримують від інших блоків управління. Деякі блоки управління є необхідними для безпечного функціонування вашого транспортного засобу, інші допомагають вам у процесі водіння (системи допомоги водієві), а ще інші забезпечують комфорт або інформаційно-розважальні можливості.

Нижче наведено загальну інформацію про опрацювання даних у вашому транспортному засобі. Інформація щодо політики конфіденційності для окремих функцій уточнюється в інструкції з експлуатації транспортного засобу, яка доступна онлайн або, у відповідних випадках, у цифровому форматі в самому транспортному засобі.

b) Дані, за якими може бути ідентифіковано особу

Кожен транспортний засіб ідентифікується за унікальним ідентифікаційним номером. У Німеччині та, за необхідності, в інших відповідних юрисдикціях за цим ідентифікаційним номером транспортного засобу («VIN») може бути отримана інформація про поточних і попередніх власників транспортного засобу з Федерального автотранспортного управління (у Німеччині — «Kraftfahrtbundesamt») або відповідного органу. Існують також інші способи використання даних, зібраних з транспортного засобу, для отримання інформації про власника або водія транспортного засобу, наприклад, за номерним знаком.

Дані, згенеровані або опрацьовані блоками управління, можуть передбачати або за певних обставин передбачають можливість ідентифікування особи. Залежно від доступних даних транспортного засобу можна, наприклад, зробити висновки про вашу манеру водіння, місцеперебування, маршрут або поведінку користувача.

c) Статутні вимоги щодо розкриття даних

У разі наявності статутних вимог виробники зобов’язані в окремих випадках виконувати запити державних органів щодо надання даних, які зберігаються у виробника, у необхідному обсязі (наприклад, для сприяння розслідуванню кримінального правопорушення).

У межах чинного законодавства державні органи також мають повноваження в окремих випадках зчитувати дані з транспортних засобів. Наприклад, для сприяння розслідуванню причин ДТП дані можуть бути зчитані з блока управління подушками безпеки.

2.3. Експлуатаційні дані в транспортному засобі

Блоки управління опрацьовують дані, необхідні для експлуатації транспортного засобу. До таких даних належать, наприклад:

  • інформація про стан транспортного засобу (наприклад, швидкість, її зниження, поперечне прискорення, кількість обертів колеса, чи пристебнуті ремені безпеки);
  • дані про умови навколишнього середовища (наприклад, температура, датчик дощу, датчик відстані).

Ці дані зазвичай є тимчасовими, вони не зберігаються після завершення експлуатації транспортного засобу й опрацьовуються лише в самому транспортному засобі. Блоки управління часто містять блоки зберігання даних (у тому числі й ключі до транспортного засобу). Ці журнали використовуються для тимчасового або постійного фіксування інформації про стан транспортного засобу, навантаження на компоненти, вимоги щодо технічного обслуговування, технічні події та помилки.

Залежно від вибраної комплектації зберігаються дані про:

  • умови експлуатації компонентів системи (наприклад, рівень рідини, тиск у шинах, стан акумулятора);
  • збої та несправності в ключових компонентах системи (наприклад, фари, гальма);
  • реакції системи в особливих ситуаціях під час водіння (наприклад, спрацювання подушок безпеки, використання систем стабілізації);
  • події, у результаті яких транспортний засіб зазнав пошкоджень;
  • для електромобілів — стан заряджання високовольтної батареї, прогнозований запас ходу.

В особливих випадках (наприклад, коли транспортний засіб виявляє несправність) може виникнути необхідність зберігати дані, які зазвичай вважаються тимчасовими.

Коли ви використовуєте послуги (наприклад, з проведення ремонтних робіт або технічного обслуговування), може виникнути потреба зчитати та використовувати збережені експлуатаційні дані разом із ідентифікаційним номером транспортного засобу. Дані з транспортного засобу може зчитати працівник сервісної мережі (наприклад, механіки, виробник) або треті сторони (наприклад, служби допомоги у разі поломок). Це ж стосується гарантійних випадків і заходів забезпечення якості.

Дані зазвичай зчитуються через передбачене законом з’єднання для бортової діагностики (OBD) у транспортному засобі. У зчитаних експлуатаційних даних зафіксовано технічний стан транспортного засобу або окремих його компонентів. Ці дані забезпечують діагностику помилок, дотримання зобов’язань із технічного обслуговування та підвищення якості. Ці дані, особливо інформація про навантаження на компоненти, технічні події, експлуатаційні помилки та інші несправності, за потреби передаються виробнику разом із ідентифікаційним номером транспортного засобу. Виробник також несе відповідальність за продукт. Виробник також використовує експлуатаційні дані з транспортних засобів для їх відкликання. Ці дані також можуть використовуватися для перевірки гарантійних і сервісних претензій клієнтів.

Сервісний центр може скинути блоки зберігання інформації про помилки в транспортному засобі в рамках ремонтних або сервісних робіт або на вашу вимогу.

2.4. Функції комфорту й інформаційно-розважальні можливості

Ви можете зберігати в транспортному засобі налаштування комфорту й персоналізовані параметри, а також у будь-який час змінювати або скидати їх. Залежно від комплектації транспортного засобу до таких налаштувань входять, наприклад:

  • налаштування положення сидіння та керма;
  • налаштування шасі та клімат-контролю;
  • персоналізовані параметри, зокрема параметри внутрішнього освітлення.

У межах обраної комплектації ви можете самостійно вносити власні дані в інформаційно-розважальні засоби транспортного засобу. Залежно від комплектації транспортного засобу до таких налаштувань входять, наприклад:

  • мультимедійні дані, такі як музика, відео чи фотографії, для відтворення в інтегрованій мультимедійній системі;
  • дані адресної книги, що використовуються в поєднанні з інтегрованою системою гучного зв’язку або інтегрованою навігаційною системою;
  • введені навігаційні маршрути;
  • використання інтернет-сервісів.

Ці функції комфорту й інформаційно-розважальні можливості можуть зберігатися локально в транспортному засобі або на пристрої, який ви під’єднали до транспортного засобу (наприклад, на смартфоні, USB-накопичувачі або MP3-програвачі). Якщо ви ввели ці дані самостійно, ви можете видалити їх у будь-який час.

Ці дані передаються з транспортного засобу лише на ваш запит, зокрема в рамках використання онлайн-сервісів відповідно до вибраних вами налаштувань. Додаткову інформацію про онлайн-сервіси можна знайти в Розділі 2 повідомлення про конфіденційність MMI.

2.5. Інтеграція смартфона, наприклад, Android Auto або Apple Carplay

Якщо ваш транспортний засіб має необхідне обладнання, ви можете під’єднати смартфон або інший мобільний пристрій до транспортного засобу для управління елементами управління, інтегрованими у транспортний засіб. У такому разі ви можете транслювати відео та звук зі смартфона через мультимедійну систему. Одночасно певна інформація передається на ваш смартфон. Залежно від типу інтеграції до неї можуть входити, наприклад, дані про місцеперебування, денний/нічний режим та інша загальна інформація про транспортний засіб. Додаткову інформацію можна знайти в інструкції з експлуатації транспортного засобу/інформаційно-розважальної системи.

Така інтеграція дає змогу використовувати вибрані додатки смартфона, наприклад, для навігації чи відтворення музики. Жодна додаткова взаємодія між смартфоном і транспортним засобом не відбувається; зокрема, немає активного доступу до даних транспортного засобу. Тип іншого опрацювання даних визначає постачальник додатка, яким ви користуєтеся. Можливість зміни тих чи інших налаштувань залежить від додатка й операційної системи смартфона.

2.6. Онлайн-сервіси

Якщо ваш транспортний засіб має бездротове інтернет-з’єднання, воно уможливлює обмін даними між вашим транспортним засобом та іншими системами (наприклад, серверами даних Audi або серверами даних надавачів послуг). У деяких країнах бездротове інтернет-з’єднання забезпечується вбудованим передавачем і приймачем (які встановили ми) або мобільним пристроєм (наприклад, смартфоном), який надали ви. Це бездротове інтернет-з’єднання дає змогу використовувати онлайн-можливості (інформаційні сервіси й сервіси управління для транспортного засобу). Це стосується онлайн-сервісів і додатків, які вам надаємо ми або інші постачальники («сервіси Audi connect» або «сервіси»).

Інформацію про конкретні сервіси можна знайти в Розділі 2 повідомлення про конфіденційність MMI.

Зверніть увагу, що не всі перелічені тут сервіси можуть бути доступні у вашому транспортному засобі або країні.

a) Сервіси виробника

Що стосується онлайн-сервісів Audi, відповідні функції описані у відповідних джерелах (наприклад, MMI, вебсайт Audi), де наведена відповідна інформація щодо захисту даних. Персональні дані можуть бути необхідними для надання онлайн-сервісів. Обмін цими даними відбувається через захищене з’єднання, наприклад, за допомогою призначених для цього інформаційних систем виробника. Персональні дані збираються, опрацьовуються та використовуються поза межами надання сервісів лише на підставі статутного дозволу, наприклад, у рамках законодавчо передбаченої системи екстреного виклику, якщо є договір або отримана згода.

Ви можете увімкнути або вимкнути сервіси та можливості (деякі з яких є платними) і, залежно від транспортного засобу, у декотрих випадках навіть бездротове інтернет-з’єднання в цілому. Це не стосується передбачених законом можливостей і сервісів, таких як система екстреного виклику.

b) Сторонні сервіси

Якщо ви використовуєте онлайн-сервіси інших постачальників (третіх сторін), за кожен такий сервіс відповідає його постачальник, і на кожен такий сервіс поширюються умови захисту даних і використання його постачальника. Інформація, що передається, зазвичай від нас не залежить.

Ви можете дізнатися більше про тип, обсяг і мету збирання й використання персональних даних під час користування сторонніми сервісами у відповідного постачальника сервісів.

3. Дані, які ми опрацьовуємо, мета й законні підстави їх опрацювання

Ми опрацьовуємо ваші персональні дані відповідно до положень Загального регламенту про захист даних (GDPR), Федерального закону Німеччини про захист даних (Bundesdatenschutzgesetz, BDSG) та місцевого законодавства інших країн для різних цілей.

Опрацювання ваших персональних даних має ґрунтуватися на одній із таких законних підстав:

  • ви надали згоду (ст. 6(1)(а) GDPR);
  • опрацювання є необхідним для виконання контракту, стороною якого ви є, або для вжиття дій на ваш запит до укладення договору (ст. 6(1)(b) GDPR);
  • опрацювання є необхідним для виконання зобов’язання, встановленого законом ЄС або законом держави-члена ЄС, дія якого поширюється на нас (ст. 6(1)(c) GDPR);
  • опрацювання є необхідним для того, щоб захистити ваші життєво важливі інтереси або життєво важливі інтереси іншої фізичної особи (ст. 6(1)(d) GDPR);
  • опрацювання є необхідним для виконання завдання в суспільних інтересах або здійснення офіційних повноважень, покладених на нас (ст. 6(1)(e) GDPR);
  • опрацювання є необхідним для цілей законних інтересів AUDI AG або третьої сторони, окрім випадків, коли над такими інтересами переважають ваші інтереси фундаментальних прав і свобод, що вимагають охорони персональних даних, особливо, якщо суб’єктом даних є дитина (ст. 6(1)(f) GDPR).

Якщо у виняткових випадках ми опрацьовуємо спеціальні категорії персональних даних (тобто даних, що розкривають расову чи етнічну приналежність, політичні переконання, релігійні чи філософські вірування, чи членство в професійних спілках, і опрацювання генетичних даних, біометричних даних для цілі єдиної ідентифікації фізичної особи, даних стосовно стану здоров’я чи даних про статеве життя фізичної особи чи її сексуальної орієнтації) про вас, повинна також застосовуватися одна з таких законних підстав:

  • ви надали явну згоду (ст. 9(2)(а) GDPR);
  • опрацювання є необхідним для захисту ваших життєво важливих інтересів або життєво важливих інтересів іншої фізичної особи, а суб’єкт даних фізично чи юридично неспроможний надати згоду (ст. 9(2)(c) GDPR);
  • опрацювання стосується персональних даних, що відкрито оприлюднені вами (ст. 9(2)(e) GDPR);
  • опрацювання є необхідним для формування, здійснення або захисту правових претензій (ст. 9(2)(f) GDPR);
  • опрацювання є необхідним з причин суттєвого суспільного інтересу, на підставі законодавства ЄС або законодавства держави-члена ЄС, що є пропорційним цілі, якої прагнуть досягти, поважає сутність права на захист даних і передбачає належні та спеціальні заходи для захисту ваших фундаментальних прав та інтересів (ст. 9(2)(g) GDPR).

Виходячи з вищевикладеного, ми опрацьовуємо ваші персональні дані на таких правових підставах для досягнення таких цілей:

МетаЗаконні підставиЗаконний інтерес Категорії даних
Супровід трудових відносин, управління кадровими ресурсами й обов’язки роботодавця (комунікація та управління, організація роботи, кадрові сервіси)Виконання договору, балансування інтересів, згода, дотримання встановленого законом зобов’язанняПредставлення AUDI AG та її інтересів, обслуговування інформаційних систем і заходи безпеки, організація та супровід відряджень, контроль виставлення рахунків для уникнення фінансових втрат, впровадження та патентування ідей працівників з покращення якості продукції, запобігання втратам у майбутньому, використання даних про конкретні несправності транспортних засобів і про загальне використання транспортних засобів для подальшого розвитку транспортних засобів і функцій, кар’єрне зростання працівників, забезпечення й підвищення їхньої кваліфікації, надання пільг і підтримки працівникамДив. розділ 2
Аналіз і оптимізація систем, засобів, робочих процесів і процедур Дотримання встановленого законом зобов’язання, балансування інтересівКонтроль якості продукції та запобігання пошкодженню продукції, превентивне управління скаргамиДив. розділ 2
Опрацювання замовлень клієнтів, у тому числі виробництво транспортних засобів і надання цифрових послугВиконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання), згодаДив. розділ 2
Запобігання порушенням закону (особливо кримінальним правопорушенням) і зловживаннямВиконання встановлених законом зобов’язань, балансування інтересів- Виконання законних і нормативно-правових вимог - Перевірка дотримання законодавчих положень, внутрішніх корпоративних інструкцій, правил і стандартів AUDI AG, компаній групи, працівників, бізнес-партнерів та інших третіх сторінДив. розділ 2
Супровід договорів (інші договори), зокрема управління відносинами з бізнес-партнерамиБалансування інтересів, виконання договору, згодаВиконання законних вимог дилерів AUDI, професіоналізація бренду AUDI та покращення досвіду клієнтів завдяки кваліфікації працівників наших комерційних і бізнес-партнерів; покращення співпраці з комерційними й бізнес-партнерамиДив. розділ 2
Торгівля й управління данимиВиконання договору, згодаДив. розділ 2
Розробка й тестування компонентів, продуктів і послугВиконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання) і згода, балансування інтересів- Підвищення безпеки на дорозі та якості власної продукції, сприяння науковій діяльності - Забезпечення та покращення якості продукціїДив. розділ 2
Операційна безпека й управління надзвичайними ситуаціями, права власника чи орендаря на безперешкодне володіння приміщенням і захист від проникнення зловмисниківВиконання встановлених законом зобов’язань, балансування інтересів, згодаПідтримання безпеки на об’єктах, контроль доступу, запобігання аварійним ситуаціямДив. розділ 2
Внутрішнє адмініструванняВиконання договору, балансування інтересів, виконання встановлених законом зобов’язань, згода (за необхідності)- Аналіз даних про продажі й замовлення залежно від моделі каналу збуту, статусу замовлень - Аналіз запитуваних варіантів і комплектацій - Звітність щодо бізнес-параметрів із використанням VIN за необхідності - Реалізація оцінок для управління нашими бізнес-процесами та контролю витрат на основі аналізу даних про продажі й замовлення залежно від моделі каналу збуту, статусу замовлень, аналізу запитуваних варіантів і комплектацій, звітності щодо бізнес-параметрів (якщо необхідно) Підтримання операційної діяльності - Дотримання законних і нормативно-правових вимог - Надання пільг і допомоги працівникам - Підтримання якості продукції - Запобігання регресним вимогам - Підготовка й супровід заходів, покращення організації на майбутнєДив. розділ 2
Юридичні питання й дотримання нормДотримання встановленого законом зобов’язання, суспільний інтерес, виконання встановлених законом зобов’язань, балансування інтересів, виконання договору- Виконання законних і нормативно-правових вимог - Перевірка дотримання законодавчих положень, внутрішніх корпоративних інструкцій, правил і стандартів AUDI AG, компаній групи, працівників, бізнес-партнерів та інших третіх сторін - Виконання законних і нормативно-правових вимог, пред’явлення, здійснення або захист правових претензій AUDI AG або відповідного дилера AUDI - Перевірка дотримання договірних і встановлених законом зобов’язань компанією AUDI AG, її працівниками й партнерами з продажу, постачальниками тощо, з використанням ідентифікаційного номера транспортного засобу (якщо необхідно) - Аналіз конфліктів інтересів, запобігання промисловому шпигунствуДив. розділ 2
Обслуговування клієнтів і потенційних клієнтів, реклама Згода, балансування інтересів, виконання договору (договору, якого стосується ваш запит, наприклад, договору про купівлю-продаж транспортного засобу, доставки тощо).Представлення компанії AUDI AG та надання інформації про її діяльність і продукти, адаптація онлайн-сервісів до змін у потребах користувачів, підтримання й покращення якості продукціїДив. розділ 2
Проведення досліджень ринку й думокЗгода, балансування інтересівЗабезпечення та покращення якості продукціїДив. розділ 2
Аналіз клієнтів та оцінювання клієнтівЗгода, балансування інтересів- Аналіз даних про продажі й замовлення залежно від каналу збуту моделі, статусу замовлень - Аналіз запитуваних варіантів і комплектацій - Звітність щодо бізнес-параметрів із використанням VIN (за необхідності) - Здійснення аналізу для контролю наших бізнес-процесів і витрат на основі аналізу даних про продажі й замовлення залежно від каналу збуту моделі, статусу замовлень, аналізу запитуваних варіантів і комплектацій, звітності щодо бізнес-параметрів із використанням ідентифікаційного номера транспортного засобу (якщо необхідно), підтримання й покращення якості продукції, представлення компанії AUDI AG та надання інформації про її діяльність і продукти, адаптація онлайн-сервісів до змін у потребах користувачівДив. розділ 2
Звернення і скарги клієнтів Виконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання) і згода, балансування інтересівКонтроль якості продукції та запобігання пошкодженню продукції, превентивне управління скаргамиДив. розділ 2
Гарантія та доброзичливістьВиконання договору, згодаДив. розділ 2
Управління гарантією, у тому числі відкликання продукціїВиконання договору (про сервісне обслуговування), балансування інтересів, виконання договору- Якщо є чіткі вказівки на те, що несправність була спричинена під час гарантійного або сервісного періоду модифікаціями транспортного засобу (тюнінг, переобладнання тощо), AUDI AG має законний інтерес у встановленні цього факту - Ефективне виявлення й аналіз несправностей для можливості їх усунення - Підтримання дилера AUDI у виконанні зобов’язань перед вами, встановлених для нього законом; Див. розділ 2

Примітка: якщо чинне місцеве законодавство країни вашого перебування на момент опрацювання передбачає додаткові вимоги щодо законних підстав, ми дотримуватимемося таких додаткових вимог та проінформуємо вас про них. Зокрема, це стосується випадків, коли таке місцеве законодавство вимагає (явної) згоди на опрацювання ваших персональних даних.

Звертаємо вашу увагу на ваше право заперечувати проти опрацювання даних для цілей прямого маркетингу або з особистих причин, а також на ваше право відкликати згоду (див. розділ «Які у вас є права?» й розділ «Інформація про ваше право на заперечення»).

3.1. Чи є обов’язок надавати персональні дані?

У рамках наших ділових відносин вам необхідно надавати лише ті персональні дані, які необхідні для укладання й реалізації договірних відносин або які ми маємо зобов’язання чи дозвіл збирати відповідно до законодавства. Без цих даних ми, як правило, будемо змушені відмовитися від укладення договору чи виконання замовлення або не зможемо виконати чинний договір і, можливо, будемо змушені припинити його дію.

4. Хто отримує мої дані?

У межах AUDI AG ваші дані отримують лише ті підрозділи, яким вони необхідні для цілей опрацювання даних (наприклад, відділ продажів навчального центру Audi, відділ продажів у Німеччині, відділ інформаційних технологій).

Для зазначених цілей дані також отримують надавачі послуг, яких ми залучаємо та які діють від нашого імені (так звані оператори). Наприклад, ваша адреса електронної пошти може бути передана надавачу послуг для доставлення замовленого вами інформаційного бюлетеня. Надавачі послуг також можуть залучатися для надання серверних засобів. До таких належать:

Категорія оператораНазва оператораМета опрацювання
Компанії групиVolkswagen AGФункціонування інформаційних технологій, надавачі послуг хостингу й підтримки
Компанії групиCariad SEФункціонування інформаційних технологій, надавачі послуг хостингу й підтримки

Як правило, ми передаємо ваші персональні дані третім сторонам лише в разі, якщо це необхідно для виконання договору, якщо у нас або у третьої сторони є законний інтерес у розкритті інформації, або якщо ви надали на це свою згоду, відповідно до чинного місцевого законодавства. Крім того, дані можуть бути передані третім сторонам (у тому числі слідчим органам або органам у сфері безпеки) у тому обсязі, у якому це вимагається законом або обов’язковими розпорядженнями регуляторних чи судових органів. До числа третіх сторін, яким ми розкриваємо ваші персональні дані та які виступають контролерами даних відповідно до законодавства про захист даних, входять:

  • органи державної влади;
  • юридичні, економічні й фінансові представники;
  • комерційні партнери.
Назва третьої сторониЕлементи персональних даних, що передаютьсяМета передавання
Місцевий імпортер у країні придбанняДив. розділ 2Див. розділ 3

5. Чи передаються дані до третьої країни?

Ми опрацьовуємо ваші дані в Німеччині. Як правило, ми не передаємо ваші дані до інших країн або третіх країн (країн, які не є членами Європейського Союзу чи Європейської економічної зони) або до міжнародних організацій.

Передавання даних до третіх країн (тобто країн, які не є членами Європейського Союзу або Європейської економічної зони) може здійснюватися у випадках, коли це необхідно для надання вам послуг, вимагається законодавством або ви надали нам згоду (за відсутності іншого відповідного механізму захисту відповідно до чинного законодавства). Примітка: відповідно до чинного місцевого законодавства юрисдикції, у якій ви перебуваєте, передавання до третьої країни може визначатися як передавання за межі території або країни вашого перебування у відповідний момент.

Зверніть увагу, що не всі треті країни мають такий рівень захисту даних, який визнається достатнім компетентним органом країни вашого перебування у відповідний момент (наприклад, Європейською Комісією). AUDI AG передаватиме ваші персональні дані до третіх країн лише в обсязі, дозволеному чинним законодавством. Якщо AUDI AG покладається на належні гарантії відповідно до чинного законодавства (наприклад, стандартні договірні положення або обов’язкові корпоративні правила, передбачені статтею 46(2) GDPR для передавання до третіх країн), AUDI AG вживатиме додаткових технічних та/або організаційних інструментів в обсязі, необхідному для забезпечення належного рівня захисту ваших персональних даних відповідно до вимог чинного законодавства.

Ви можете отримати примірник відповідних або погоджених правил для забезпечення належного рівня захисту даних, звернувшись до нас. Для цього скористайтеся інформацією в розділі «Контакти».

Ваші дані буде передано таким одержувачам у третій країні:

Назва одержувача Назва третьої країниМета передавання даних до третьої країниОдержувач подальшого передавання даних
Місцевий імпортер у країні придбанняКраїна придбанняВиконання договору купівлі-продажу

6. Як довго зберігатимуться мої дані?

Ми зберігаємо ваші дані, доки це необхідно для надання вам наших послуг або доки у нас є законний інтерес у їх подальшому зберіганні.

Крім того, на нас поширюються різні зобов’язання щодо зберігання та документування, що випливають, зокрема, із положень Комерційного кодексу Німеччини (Handelsgesetzbuch, HGB) та Податкового кодексу Німеччини (Abgabenordnung, AO). Строки зберігання та документування, зазначені у цих нормативних актах, становлять до десяти років. Нарешті, строк зберігання також визначається відповідно до строків позовної давності, які можуть становити до тридцяти років, наприклад, відповідно до розділу 195 і наступних розділів Цивільного кодексу Німеччини (Bürgerliches Gesetzbuch, BGB), а загальний строк позовної давності складає три роки.

За певних обставин ваші дані також можуть потребувати зберігання протягом довшого строку, наприклад, коли у зв’язку з адміністративними або судовими провадженнями накладається так звана заборона на видалення даних (з метою зберігання даних для юридичних або судовихпотреб).

На нас також може поширюватися зобов’язання щодо зберігання та документування відповідно до місцевого законодавства вашої країни.

7. Які у мене права?

Усі зазначені далі права щодо персональних даних та їх опрацювання можуть бути обмежені відповідно до чинного законодавства ЄС та/або національного законодавства. Залежно від вашої юрисдикції ви як суб’єкт даних можете мати такі права на захист персональних даних.

Примітка: ваші права на захист даних відповідно до місцевого законодавства країни вашого перебування можуть відрізнятися від тих, що викладені далі. Додаткову інформацію щодо конкретних країн, зокрема про права, які ви можете мати відповідно до місцевого законодавства, див. у Додатку 1. Такі права застосовуються, якщо дотримані відповідні правові вимоги, і доповнюють права, передбачені GDPR.

Як суб’єкт даних ви маєте, як правило, такі права на захист персональних даних:

Право на доступ: Ви маєте право запитувати інформацію про дані, які зберігаються про вас в AUDI AG, а також про обсяг опрацювання й розкриття цих даних компанією AUDI AG, і отримати копію ваших персональних даних, що зберігаються.
Право на виправлення:Ви маєте право вимагати виправлення ваших неточних персональних даних, а також заповнення ваших незаповнених персональних даних, що зберігаються в AUDI AG, і ці дії повинні бути виконані без необґрунтованої затримки.
Право на стирання даних:Ви маєте право вимагати стирання ваших персональних даних, якщо виконані статутні вимоги, і ця дія повинна бути виконана без необґрунтованої затримки. Це може стосуватися, зокрема, таких випадків: • немає більше потреби у ваших персональних даних для цілей, для яких їх збирали; • єдиною законною підставою опрацювання була ваша згода, і ви відкликали її; • ви заперечили проти опрацювання з огляду на балансування інтересів на підставах, пов’язаних з вашою конкретною ситуацією, і ми не можемо довести наявності першочергових законних підстав опрацювання; • ваші персональні дані опрацьовували незаконно; або • ваші персональні дані необхідно стерти для дотримання встановленого законом зобов’язання. Якщо ми передавали ваші дані третім сторонам, ми повідомимо їх про стирання, якщо це вимагається законом. Зверніть увагу, що ваше право на стирання підлягає певним обмеженням. Наприклад, ми не зобов’язані або не маємо права видаляти дані, які ми зобов’язані зберігати відповідно до встановлених законом строків зберігання. Аналогічно, ваше право на стирання даних не поширюється на дані, необхідні для формування, здійснення або захисту правових претензій.
Обмеження опрацювання даних:Ви маєте право, за певних умов, вимагати обмеження опрацювання ваших персональних даних (тобто позначення збережених персональних даних з метою обмеження їх опрацювання в майбутньому). Діють, зокрема, такі вимоги: • ви оскаржуєте точність ваших персональних даних, і AUDI AG повинна перевірити їх точність; • опрацювання є незаконним, але ви виступаєте проти стирання персональних даних і натомість надсилаєте запит на обмеження їх використання; • компанії AUDI AG більше не потрібні ваші персональні дані для цілей опрацювання, але їх вимагаєте ви для формування, здійснення або захисту правових претензій; • ви заперечили проти опрацювання даних і триває перевірка того, чи законні підстави AUDI AG переважають над вашими. Якщо опрацювання було обмежено, персональні дані будуть відповідним чином позначені і, за винятком зберігання, опрацьовуватимуться лише за вашої згоди або для подання, реалізації або захисту правових претензій або для захисту прав іншої фізичної або юридичної особи чи на підставах важливого суспільного інтересу ЄС або держави-члена ЄС або країни вашого перебування у відповідний момент, але в кожному разі лише в обсязі, дозволеному відповідно до чинних законів про захист даних. Зверніть увагу, що обмеження опрацювання ваших персональних даних також може бути використане як альтернатива стиранню ваших персональних даних у випадках, дозволених чинним законодавством.
Право на мобільність даних: У разі, якщо ми автоматично опрацьовуємо ваші персональні дані, надані нам на підставі вашої згоди або договору з вами (у тому числі вашого трудового договору), ви маєте право отримати ці дані у структурованому, загальноприйнятому форматі, що легко зчитується машиною, а також передати ці дані іншому контролеру без перешкод від AUDI AG. Ви також маєте право вимагати, щоб персональні дані були передані безпосередньо від AUDI AG до іншого контролера за умов відповідної технічної можливості й за умови, що це негативно не впливає на права та свободи інших осіб.
Право на заперечення:Якщо ми опрацьовуємо ваші персональні дані на підставі законних інтересів або в суспільних інтересах, ви маєте право заперечувати проти опрацювання ваших даних з особистих підстав. Крім того, ви маєте необмежене право на заперечення, якщо ми опрацьовуємо ваші дані для цілей прямого маркетингу. Ознайомтеся з окремою приміткою в розділі «Інформація про ваше право на заперечення».
Право на відкликання згоди:Якщо ви надали згоду на опрацювання ваших персональних даних, ви можете відкликати її в будь-який час. Зверніть увагу, що відкликання згоди набуває чинності лише з моменту його подання. Це не стосується опрацювання, яке відбулося до відкликання.
Право на подання скарги: Крім того, якщо вважаєте, що опрацювання ваших персональних даних є незаконним, ви маєте право подати скаргу до наглядового органу з питань захисту даних. Право на подання скарги не обмежує інших адміністративних чи судових засобів правового захисту. Адреса наглядового органу з питань захисту даних, що відповідає за AUDI AG: Bayerisches Landesamt für Datenschutzaufsicht Promenade 18 91522 Ansbach Deutschland (Німеччина)

Контактні дані національних наглядових органів й іншу інформацію щодо конкретних країн див. в Додатку 1: «Додаткові права суб’єктів даних і додаткова інформація щодо конкретних країн».

7.1. Інформація про ваше право на заперечення

Право на заперечення на підставах, пов’язаних з вашою конкретною ситуацією

Ви маєте право заперечувати проти опрацювання ваших персональних даних на підставах, пов’язаних з вашою конкретною ситуацією. Передумовою для цього є те, що опрацювання даних здійснюється в суспільних інтересах або на підставі балансування інтересів. Це також стосується будь-яких видів профайлінгу.

Якщо ми обґрунтовуємо опрацювання ваших персональних даних балансуванням інтересів, ми, як правило, припускаємо, що зможемо довести наявність істотних законних підстав, але, звісно, розглядатимемо кожен випадок окремо.

У разі заперечення ми більше не опрацьовуватимемо ваші персональні дані, за винятком випадків, коли:

  • ми зможемо довести, що для опрацювання таких даних наявні істотні законні підстави, які переважають над вашими інтересами, правами та свободами; або
  • ваші персональні дані використовуються для формування, здійснення або захисту правових претензій.

Заперечення проти опрацювання ваших даних для цілей прямого маркетингу

Якщо ми опрацьовуємо ваші персональні дані для цілей прямого маркетингу, ви маєте право на заперечення проти такого опрацювання своїх персональних даних для такого маркетингу; це також стосується профайлінгу тією мірою, якою він стосується такого прямого маркетингу. Якщо ви заперечуєте проти опрацювання даних для цілей прямого маркетингу, ми більше не опрацьовуватимемо ваші персональні дані для таких цілей, у тому числі для профайлінгу, тією мірою, якою він стосується такого прямого маркетингу.

Якщо ви заперечуєте проти опрацювання даних для цілей прямого маркетингу, ми більше не опрацьовуватимемо ваші персональні дані для таких цілей.

Заперечення проти опрацювання ваших даних для покращення продукції та загального аналізу клієнтів

У рамках законних інтересів ми надаємо вам окреме право на заперечення проти опрацювання ваших персональних даних для покращення продукції та загального аналізу клієнтів.

Якщо ви заперечуєте проти опрацювання даних для цілей покращення продукції та/або загального аналізу клієнтів, ми більше не опрацьовуватимемо ваші персональні дані для таких цілей. Це не стосується чисто статистичного оцінювання агрегованих або анонімізованих даних.

Реалізація права на заперечення

Заперечення може бути висловлене в будь-якій формі, але його бажано надсилати на контактні дані, зазначені в цьому повідомленні про конфіденційність.

Додаток 1. Додаткові права суб’єктів даних і додаткова інформація щодо конкретних країн

Аргентина

Ми опрацьовуємо ваші персональні дані на таких правових підставах для досягнення таких цілей:

МетаЗаконні підставиКатегорії даних
Супровід трудових відносин, управління кадровими ресурсами й обов’язки роботодавця (комунікація та управління, організація роботи, кадрові сервіси)Виконання договору, згода, дотримання встановленого законом зобов’язанняДив. розділ 2
Аналіз і оптимізація систем, засобів, робочих процесів і процедур Дотримання встановленого законом зобов’язання, згодаДив. розділ 2
Опрацювання замовлень клієнтів, у тому числі виробництво транспортних засобів і надання цифрових послугВиконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання), згодаДив. розділ 2
Запобігання порушенням закону (особливо кримінальним правопорушенням) і зловживаннямВиконання встановлених законом зобов’язань, згодаДив. розділ 2
Супровід договорів (інші договори), зокрема управління відносинами з бізнес-партнерамиВиконання договору, згодаДив. розділ 2
Торгівля й управління данимиВиконання договору, згодаДив. розділ 2
Розробка й тестування компонентів, продуктів і послугВиконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання) і згодаДив. розділ 2
Операційна безпека й управління надзвичайними ситуаціями, права власника чи орендаря на безперешкодне володіння приміщенням і захист від проникнення зловмисниківВиконання встановлених законом зобов’язань, згодаДив. розділ 2
Внутрішнє адмініструванняВиконання договору, виконання встановлених законом зобов’язань, згода (за необхідності)Див. розділ 2
Юридичні питання й дотримання нормДотримання встановленого законом зобов’язання, суспільний інтерес, виконання встановлених законом зобов’язань, згода, виконання договоруДив. розділ 2
Обслуговування клієнтів і потенційних клієнтів, реклама Згода, виконання договору (договору, якого стосується ваш запит, наприклад, договору про купівлю-продаж транспортного засобу, доставлення тощо)Див. розділ 2
Проведення досліджень ринку й думокЗгодаДив. розділ 2
Аналіз клієнтів та оцінювання клієнтівЗгодаДив. розділ 2
Звернення і скарги клієнтів Виконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання) і згодаДив. розділ 2
Гарантія та доброзичливістьВиконання договору, згодаДив. розділ 2
Управління гарантією, у тому числі відкликання продукціїВиконання договору (про сервісне обслуговування), згода, виконання договоруДив. розділ 2

Ви маєте право на:

  • доступ;
  • виправлення;
  • стирання;
  • подання скарги щодо опрацювання ваших персональних даних до АГЕНТСТВА З ПИТАНЬ ДОСТУПУ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, яке, залежно від обставин конкретного випадку, як орган з контролю за дотриманням вимог Закону № 25.326, має повноваження розглядати скарги та претензії осіб, чиї права порушені через недотримання чинних нормативно-правових актів у сфері захисту персональних даних.

Австралія

Ви маєте право на:

  • доступ;
  • виправлення;
  • подання скарги як до AUDI AG, так і до Управління уповноваженого з питань інформації Австралії («OAIC») або до будь-якої іншої програми врегулювання суперечок, визнаної OAIC, про яку можна дізнатися на сайті OAIC за адресою www.oaic.gov.au.

Якщо вас турбує спосіб, у який ми опрацьовували ваші персональні дані, ви можете подати до Управління уповноваженого з питань інформації Австралії («OAIC») скаргу щодо конфіденційності. Однак OAIC вимагає, щоб перед поданням скарги ви спочатку звернулися зі скаргою до нас. Якщо вас не задовольнила наша відповідь або ми не надали відповідь протягом 30 днів з моменту отримання скарги, ви можете подати скаргу до OAIC.

Контактні дані OAIC:

  • Телефон: 1300 363 992
  • Факс: (02) 9284 9666
  • Вебсайт: https://www.oaic.gov.au/
  • Поштова адреса: GPO Box 5288, Sydney NSW 2001

Бразилія

Ви маєте право на:

  • поінформованість про збирання й використання нами ваших персональних даних у доступній формі та простою і зрозумілою мовою. Ви також маєте право отримати інформацію про державні або приватні суб’єкти, яким ваші дані були передані. Ми реалізуємо ваше право бути поінформованими, зокрема, через це повідомлення, зміст якого може періодично оновлюватися;
  • доступ до інформації;
  • отримання копії даних, якщо правовою підставою опрацювання є згода або виконання договору;
  • стирання даних, якщо правовою підставою опрацювання є згода. Зверніть увагу, що до цього права можуть застосовуватися винятки, а саме, якщо дані потрібні для (i) дотримання встановлених законом зобов’язань, (ii) проведення досліджень дослідницькою організацією, (iii) передавання третім сторонам, а також (iv) використання виключно контролером, за умови, що дані є анонімізованими;
  • виправлення;
  • заперечення проти опрацювання даних (наприклад, якщо дані опрацьовуються незаконно);
  • мобільність даних;
  • відкликання згоди в будь-який момент;
  • анонімізацію, блокування або видалення непотрібних або надмірних персональних даних або даних, опрацювання яких здійснювалося з порушенням законодавства про захист даних;
  • перегляд рішень, вироблених і ухвалених виключно на основі автоматизованого опрацювання;
  • подання скарги до Національного органу з питань захисту даних (ANPD) проти контролера даних;
  • поінформованість про можливість не надавати згоду та про наслідки відмови;
  • поінформованість про державні та приватні суб’єкти, яким були передані дані.

Колумбія

Відповідно до положень статті 8 Закону № 1581 від 2012 року, ви маєте право:

  • знати, оновлювати та виправляти ваші персональні дані у контролера або оператора. Це право може бути реалізоване, зокрема, стосовно часткових даних, а також даних, які є неповними, фрагментованими, викликають помилки або опрацювання яких прямо заборонено чи не дозволено;
  • вимагати доказу наданого контролерові дозволу, за винятком випадків, коли такий дозвіл не є обов’язковим для опрацювання даних, відповідно до положень статті 10 Закону № 1581 від 2012 року;
  • на запит бути поінформованими контролером або оператором щодо того, які ваші персональні дані використовувалися;
  • подавати скарги до управління промисловості й торгівлі щодо порушень положень Закону № 1581 від 2012 року зі змінами й доповненнями;
  • відкликати дозвіл та/або вимагати видалення конкретних даних за умови, що немає юридичних чи договірних зобов’язань, за якими на вас покладено обов’язок залишатись у базі даних;
  • мати безплатний доступ до ваших персональних даних, що опрацьовуються, щонайменше один раз на календарний місяць або коли в політику опрацювання даних вносяться суттєві зміни.

Обов’язкові процедури під час реалізації ваших прав щодо персональних даних

A. Скарги: ви маєте право подавати скарги щодо персональних даних, які зберігаються в базах даних AUDI AG, з дотриманням таких правил:

  • скаргу буде вивчено з метою підтвердження вашої особи. Якщо скаргу подає інша особа, а не ви, і правоздатність цієї особи не підтверджено відповідно до чинного законодавства, скаргу буде відхилено;
  • усі скарги розглядаються в максимальний строк до десяти (10) робочих днів з дати їх отримання. Якщо на скаргу неможливо відповісти у вказаний строк, вас буде поінформовано про причини затримки та вказано нову дату надання відповіді, яка в будь-якому разі не може перевищувати п’яти (5) робочих днів з моменту завершення початкового строку.

В. Запити: якщо ви вважаєте, що дані, які містяться в базах даних AUDI AG, потребують виправлення, оновлення або видалення, або виявляєте можливе порушення обов’язків, ви маєте право подати запит з дотриманням таких правил:

  • Запит буде вивчено з метою підтвердження вашої особи. Якщо запит подає інша особа, а не ви, і представництво не підтверджено відповідно до чинних нормативно-правових актів, запит буде відхилено.
  • Запит повинен містити таку інформацію: (i) ваші ідентифікаційні дані; (ii) контактні дані (фізична адреса та/або адреса електронної пошти, контактні номери телефонів); (iii) документи, що підтверджують вашу особу або представництво; (iv) чіткий і точний опис персональних даних, щодо яких ви бажаєте реалізувати права; (v) опис фактів, якими зумовлений запит; (vi) документи, виконання яких ви маєте намір забезпечити; (vii) підпис та ідентифікаційний номер.
  • Якщо запит є неповним, AUDI AG протягом п’яти (5) днів з моменту його отримання надішле вам вимогу усунути недоліки. Якщо протягом двох (2) місяців з дати виставлення такої вимоги ви не надаєте необхідну інформацію, вважається, що ви відмовилися від запиту.
  • Якщо підрозділ, який отримав запит, не має компетенції для його розгляду, він передає запит до відповідного підрозділу чи особи протягом двох (2) робочих днів і повідомляє про це зацікавлену сторону.
  • Після отримання повного запиту в базі даних протягом двох (2) робочих днів робиться примітка «запит опрацьовується» із зазначенням причини. Вказана примітка зберігається до завершення розгляду запиту.
  • Максимальний строк надання відповіді на запит становить п’ятнадцять (15) робочих днів, починаючи з наступного дня після дати його отримання. Якщо відповідь на запит неможливо надати в межах цього строку, зацікавленій стороні повідомляються причини затримки й новий строк надання відповіді на запит, який у жодному разі не може перевищувати восьми (8) робочих днів з моменту завершення початкового строку.
  • Ви маєте право в будь-який час вимагати видалення ваших персональних даних. Видалення передбачає повне або часткове усунення персональних даних із баз даних відповідно до вашого запиту. Право на видалення даних не є абсолютним, і AUDI AG може відмовити в його реалізації у таких випадках: (i) у вас є встановлене законом або договірне зобов’язання залишатися в базі даних, або якщо контролер має встановлене законом чи договірне зобов’язання зберігати персональні дані; (ii) видалення персональних даних може перешкодити судовим або адміністративним заходам, пов’язаним із бюджетними зобов’язаннями, розслідуванням злочинів і кримінальним переслідуванням або оновленням адміністративних санкцій; (iii) персональні дані необхідні для захисту ваших інтересів, які охороняються законом, виконання дій в суспільних інтересах або дотримання зобов’язань, яких відповідно до закону взяли на себе ви чи контролер.

Дозвіл. З моменту набуття чинності цим Повідомленням, під час збирання персональних даних AUDI AG зобов’язується отримати від вас попередній дозвіл і належним чином повідомити вас про конкретні цілі опрацювання даних, для яких отримано таку згоду, за винятком випадків, передбачених статтею 10 Закону № 1581 від 2012 року для таких цілей.

AUDI AG може передавати ваші персональні дані третім сторонам, які знаходяться в Колумбії або закордоном, за умови наявності в AUDI AG попереднього та явного дозволу від вас щодо персональних даних.

Період зберігання. Надана вами інформація використовується виключно для цілей, викладених у цьому документі. Після того, як потреба в опрацюванні персональних даних відпаде, вони видаляються з баз даних AUDI AG.

Гонконг

Крім ваших прав, викладених у розділі 7, ви маєте право відкликати свою згоду на використання ваших персональних даних.

Крім ваших прав, викладених у розділі 7.1, ви будете безплатно поінформовані під час першого контакту з вами в рамках прямого маркетингу.

Індія

Ви маєте право на:

  • доступ;
  • виправлення;
  • відкликання згоди;
  • звернення до уповноваженого з розгляду скарг. Уповноважений з розгляду скарг виступає для AUDI AG співробітником з питань захисту даних. Контактні дані див. у розділі 1.

Ізраїль

Відповідно до Закону про захист конфіденційності 5741-1981 і нормативно-правових актів, ухвалених на його основі, ви маєте право на:

  • поінформованість про те, чи ви зобов’язані за законом надавати дані, з якою метою здійснюється збирання даних, а також отримати інформацію про третю сторону, яка отримає ці дані, та про мету передавання;
  • доступ;
  • виправлення, а саме право подати запит на виправлення неточних або відсутніх даних, а також запит на видалення або знищення даних;
  • заперечення проти опрацювання даних (наприклад, якщо дані опрацьовуються незаконно).

Малайзія

Ви маєте право:

  • вимагати доступу до ваших персональних даних;
  • вимагати виправлення ваших персональних даних;
  • запобігати опрацюванню, яке може завдати шкоди або спричинити занепокоєння;
  • запобігати опрацюванню даних з метою прямого маркетингу.

У разі реалізації ваших прав, зазначених вище, у письмовій формі за контактними даними, зазначеними в розділі 1, якщо вас не задовольнила наша відповідь або ми не надали відповіді протягом 21 дня з моменту отримання вашого запиту, ви маєте право подати заяву до уповноваженого із захисту персональних даних з вимогою виконати ваш запит. Заяву до уповноваженого з питань захисту персональних даних можна подати за такою адресою:

Commissioner of Personal Data Protection, 6th Floor, KKMM Complex Lot 4G9, Persiaran Perdana, Presint 4 Federal Government Administrative Center 62100 Putrajaya.

У разі розбіжностей між англомовною версією та версією цієї політики конфіденційності малайською мовою перевага надається англомовній версії.

Мексика

Ви маєте право на:

  • доступ;
  • виправлення;
  • скасування;
  • заперечення;
  • подання заяви про вжиття заходів для захисту даних до Федерального інституту доступу до інформації та захисту даних;
  • запит перегляду рішення, прийнятого шляхом автоматизованого вироблення й ухвалення рішень, якщо ви вважаєте, що дані, опрацьовані у цьому контексті, є (частково) неповними або неточними.

Цілі, які розкриті в розділі 3 цього Повідомлення про конфіденційність і ґрунтуються на виконанні договору або необхідності дотримання встановлених законом зобов’язань, вважаються первинними цілями. Ці цілі є необхідними для надання наших послуг і виконання наших встановлених законом і договірних зобов’язань. Для цих цілей ваша згода не потрібна, оскільки вони є істотними для наших відносин і послуг, які ми надаємо.

Інші цілі, які розкриті в цьому Повідомленні про конфіденційність і ґрунтуються на наших законних інтересах, вважаються вторинними цілями. Ці цілі не є необхідними для дотримання встановлених законом чи договірних зобов’язань. Ми опрацьовуватимемо ваші персональні дані для таких вторинних цілей лише за наявності вашої явної згоди.

Ви маєте право в будь-який час відмовитися від опрацювання ваших персональних даних для вторинних цілей. Для реалізації цього права, будь ласка, надішліть запит на таку адресу електронної пошти: [email protected].

Нова Зеландія

Ви маєте право:

  • знати, які персональні дані зберігаються;
  • вимагати інформацію про збережені персональні дані й доступ до них;
  • на виправлення;
  • отримати відповідь на ваш запит щодо доступу до ваших персональних даних або їх виправлення протягом 20 робочих днів. У виняткових обставинах AUDI AG може продовжити цей строк у 20 робочих днів, але ми зобов’язані повідомити вас про новий строк і причини його продовження;
  • подати скаргу як до AUDI AG, так і до уповноваженого з питань конфіденційності. Однак перед тим, як звертатися до уповноваженого з питань конфіденційності, необхідно спершу подати скаргу до AUDI AG. Якщо вас не задовольнила відповідь AUDI AG або ви не отримали відповіді, ви можете подати скаргу до уповноваженого з питань конфіденційності. Як правило, перед тим, як звертатися до уповноваженого з питань конфіденційності, вам слід зачекати на відповідь щонайменше 30 робочих днів.

Сербія

Ви маєте право бути поінформованими про належні засоби захисту у разі передавання даних до країн або міжнародних організацій за межами Сербії, які не забезпечують належного рівня захисту даних, визнаного рішенням уряду Сербії. Усі країни-члени ЄС/ЄЕЗ забезпечують належний рівень захисту даних, визнаний рішенням уряду Сербії.

Сингапур

Ви маєте права, встановлені Законом про захист персональних даних Сингапуру 2012 року, у тому числі право:

  • вимагати доступу до ваших персональних даних;
  • вимагати виправлення ваших персональних даних;
  • відкликати згоду на збирання, використання або розкриття ваших персональних даних (у відповідних випадках), якщо немає підстав для їх збирання, використання або розкриття без вашої згоди, які є обов’язковими або дозволеними відповідно до Закону про захист персональних даних 2012 року або іншого нормативно-правового акту Сингапуру.

Південно-Африканська Республіка

Ви маєте право:

  • заборонити опрацювання ваших персональних даних для цілей прямого маркетингу через небажані електронні засоби зв’язку;
  • відкривати цивільні провадження;
  • бути поінформованими, якщо ваша персональна інформація була поставлена під загрозу;
  • безплатно й заздалегідь бути поінформованими про те, що ваша інформація буде внесена до друкованого або електронного довідника, якщо ви є його передплатником;
  • подати скаргу до регулятора з питань інформації Південно-Африканської Республіки шляхом заповнення цієї форми та її відправлення на адресу [email protected].

Щоб отримати додаткову інформацію про ваші права на конфіденційність даних у Південно-Африканській Республіці, перейдіть на сайт регулятора з питань інформації за цим посиланням.

Південна Корея

Ви (або ваш законний представник) маєте права, встановлені Законом Республіки Корея про захист персональної інформації, зокрема право на:

  • доступ;
  • виправлення / стирання;
  • призупинення опрацювання; і
  • відкликання згоди.

Ви (або ваш законний представник) можете реалізувати ці права, звернувшись до нас або до нашого співробітника з питань захисту даних за контактними даними, зазначеними в розділі B.II.

Деякі персональні дані можуть зберігатися для дотримання місцевих законів і нормативно-правових актів протягом певного строку, зокрема:

  • усі записи про трансакції та відповідні документальні підтвердження, передбачені чинним податковим законодавством — 5 років (вимога Основного закону про національні податки й Закону про корпоративний податок);
  • записи про входи в систему — 3 місяці (вимога Закону про захист таємниці комунікацій);
  • записи міток і реклами — 6 місяців (вимога Закону про захист прав споживачів у сфері електронної торгівлі);
  • записи про анулювання договорів або скасування замовлень/покупок, платежі, надання продуктів і послуг — 5 років (вимога Закону про захист прав споживачів у сфері електронної торгівлі);
  • записи про розгляд скарг споживачів або розв’язання суперечок — 3 роки (вимога Закону про захист прав споживачів у сфері електронної торгівлі).

Далі викладено процедуру та спосіб знищення персональних даних.

Процедура знищення: ми вибираємо відповідні персональні дані, які необхідно знищити, і знищуємо їх за погодженням з нашим співробітником з питань захисту даних.

Спосіб знищення: персональні дані, що записані та зберігаються у вигляді електронних файлів, знищуються технічними засобами (наприклад, шляхом низькорівневого форматування), щоб гарантувати неможливість їх відновлення, а персональні дані, що зберігаються у вигляді паперових документів, знищуються шляхом подрібнення або спалювання.

Якщо виникає необхідність зберігати персональні дані довше за строки, встановлені законом і зазначені в цьому документі, у межах, встановлених законодавством відповідної країни, ми отримаємо згоду суб’єкта даних на таке триваліше зберігання персональних даних.

Тайвань

Ви маєте право:

  • подати звернення щодо ваших персональних даних і переглянути їх;
  • вимагати копію ваших персональних даних;
  • доповнити або виправити ваші персональні дані;
  • вимагати припинення збирання, опрацювання або використання ваших персональних даних;
  • стерти ваші персональні дані.

Таїланд

Будь ласка, зверніть увагу, що на ваше право отримати копію персональних даних поширюються вимоги закону або рішення суду, і ваше право не повинно обмежувати права та свободи інших осіб.

Туреччина

Ви маєте права, встановлені статтею 11 Закону Туреччини про захист персональних даних, зокрема право:

  • вимагати повідомлення третіх сторін, яким були передані ваші персональні дані, про операції, здійснені з вашими персональними даними (виправлення неповних або неточних даних, якщо такі є, а також стирання або знищення ваших персональних даних);
  • вимагати відшкодування за шкоду, заподіяну незаконним опрацюванням ваших персональних даних;
  • заперечувати проти настання щодо вас певного результату через аналіз даних, які опрацьовуються виключно автоматизованими системами;
  • подати скаргу до управління із захисту персональних даних Туреччини (Kişisel Verileri Koruma Kurumu) за адресою: Nasuh Akar Mahallesi 1407. Sok. No:4, 06520 Çankaya/Ankara/Turkey.

Заперечення може бути подане за формою, зазначеною в статті 5/1 Комюніке про принципи та процедури подання запиту до контролера даних.

Місцевий представник:

Doğuş Otomotiv Servis ve Ticaret A.Ş

Şekerpınar Mahallesi, Anadolu Cad. No:22 Çayırova/Kocaeli - Mersis No: 0-3090-1147-1300010

Тел.: 0262 676 90 90