Цим Повідомленням про конфіденційність, укладеному відповідно до статей 13 і 14 Загального регламенту про захист даних ЄС (GDPR) ми інформуємо вас про автоматизоване електронне опрацювання ваших персональних даних компанією AUDI AG, Auto-Union-Straße 1, 85057 Ingolstadt, Deutschland, Germany (Ауто-Уніон-Штрасе 1, 85057, Інгольштадт, Німеччина) (надалі — «ми») у контексті виконання вашого договору з сервісним партнером Audi або сервісною компанією (наприклад, для проведення ремонтних робіт, сервісного обслуговування чи огляду).
Ми інформуватимемо вас про опрацювання даних у зв’язку з використанням інших продуктів і послуг, зокрема сервісів myAudi й Audi connect, відповідними окремими повідомленнями про захист даних. Крім того, ваш партнер Audi окремо інформуватиме вас про опрацювання даних таким партнером.
«Персональні дані» означають будь-яку інформацію, що стосується фізичної або, якщо це передбачено місцевим законодавством, юридичної особи, яку ідентифіковано чи можна ідентифікувати, у тому числі, залежно від обставин, чутливі персональні дані згідно з визначенням цього терміну, встановленим законодавством країни вашого перебування у відповідний час («суб’єкт даних»); суб’єкт даних є такою особою, яку можна ідентифікувати, прямо чи опосередковано, зокрема, за такими ідентифікаторами як ім’я, ідентифікаційний номер, дані про місцеперебування, онлайн-ідентифікатор або за одним чи декількома факторами, що є визначальними для фізичної, фізіологічної, генетичної, розумової, економічної, культурної чи соціальної сутності такої фізичної особи. «Опрацювання»означає будь-яку операцію або низку операцій з персональними даними або наборами персональних даних з використанням автоматизованих засобів або без них, такі як збирання, реєстрація, організація, структурування, зберігання, адаптація чи зміна, пошук, ознайомлення, використання, розкриття через передавання, розповсюдження чи надання іншим чином, упорядкування чи комбінування, обмеження, стирання чи знищення.
1. Хто є контролером опрацювання, і як можна з ним зв’язатися?
Контролером для опрацювання ваших персональних даних є
AUDI AG, Auto-Union-Straße 1, 85057 Ingolstadt, Germany.
З питань захисту даних ви також можете звертатися рідною мовою до співробітника з питань захисту даних нашої компанії:
AUDI AG, Data Protection Officer, 85045 Ingolstadt, Germany.
Адреса електронної пошти: [email protected].
Номер телефону: +49841 890
Службова адреса співробітника з питань захисту даних: AUDI AG, Data Protection Officer, Auto-Union-Straße 1, 85057 Ingolstadt, Germany.
Для реалізації ваших прав щодо захисту даних скористайтеся контактними даними на сайті:
Там викладена докладніша інформація про те, як ви можете реалізувати свої права щодо захисту даних. Ви також можете надіслати запит звичайною поштою:
Якщо у вас виникли загальні запитання щодо цього Повідомлення про конфіденційність або опрацювання ваших персональних даних компанією AUDI AG, заверніться за контактними даними.
2. Дані, які ми опрацьовуємо, мета їх опрацювання та джерело їх походження
Ми опрацьовуємо персональні дані, які ми отримуємо від вас у рамках наших ділових відносин, а саме під час ініціювання, виконання й супроводження ваших ділових відносин з нами або надання послуг (зокрема опрацювання можливих гарантійних чи сервісних випадків), а також під час вашого звернення до нас напряму.
Персональні дані включають:
Ми збираємо ваші дані щоразу, коли ви звертаєтеся до нас.
По-друге, ми опрацьовуємо персональні дані, які ми законним шляхом отримали з джерел, доступних для громадськості (наприклад, від Національного агентства з транспорту), і на опрацювання яких ми маємо дозвіл.
2.1. Дані, що надають партнери Audi або сервісні компанії
У межах, необхідних для виконання вашого звернення, ми опрацьовуємо персональні дані, які ми законним шляхом отримуємо від сервісних партнерів Audi або незалежних сервісних компаній у ході виконання ремонтних робіт, сервісного обслуговування чи опрацювання ваших звернень (наприклад, щодо виконання замовлень чи договорів або на підставі вашої згоди).
Персональні дані включають: приватні контактні й основні дані, професійні робочі й організаційні дані, основні й ідентифікаційні дані про транспортний засіб, дані про історію транспортного засобу та відвідування ремонтних боксів, дані про використання транспортного засобу (дані про використання й експлуатацію транспортного засобу), дані щодо правочинів / договорів, фінансові дані, особливо чутливі персональні дані.
Ідентифікаційний номер вашого транспортного засобу (VIN) слугує унікальним ідентифікатором вашого транспортного засобу у випадках можливих гарантійних чи сервісних випадків, ремонтних робіт, технічного обслуговування й послуг підтримки, внутрішнього контролю якості, а також у випадку викрадення вашого транспортного засобу.
2.2. Дані з вашого транспортного засобу
Якщо ви користуєтеся послугами (наприклад, з проведення ремонтних робіт або технічного обслуговування), дані, що зберігаються у транспортному засобі (дані про стан програмного забезпечення, дані про експлуатацію транспортного засобу, технічні дані й інші дані про стан транспортного засобу), можуть бути вилучені та опрацьовані разом із VIN та іншими основними даними транспортного засобу (наприклад, про модель транспортного засобу, його комплектацію).
Збирання даних із транспортного засобу може здійснюватися шляхом їх вилучення за допомогою так званого діагностичного пристрою або спеціальних пристроїв для вилучення даних (аналітичних інструментів), які працівники сервісної мережі Audi (сервісний партнер Audi) або треті сторони (наприклад, служби технічної допомоги на дорозі чи евакуації або незалежні сервісні компанії) або працівник Audi використовують безпосередньо чи шляхом дистанційного доступу до діагностичного пристрою сервісної компанії.
Дані, пов’язані з транспортним засобом (наприклад, пам’ять подій, експлуатаційні дані, ідентифікаційний номер транспортного засобу, модель, версія програмного забезпечення), завжди вилучаються за допомогою діагностичного пристрою для аналізу запиту й передаються в діагностичний протокол. Сервісна компанія передає нам діагностичний протокол з метою, зазначеною в Розділі 3.
В окремих випадках залежно від вашого запиту можуть бути вилучені додаткові дані.
Вони можуть містити дані з модуля інформаційно-розважальної системи, наприклад, записи адресної книги у разі запитів щодо доступу до адресної книги або налаштування профілю, які ви зберегли локально у транспортному засобі.
Сервісна компанія опрацьовує вилучені дані для аналізу та розгляду вашої скарги. Загалом ми опрацьовуємо лише ті дані, що стосуються вас або вашого транспортного засобу та є необхідними для ефективного опрацювання вашого запиту та для підтримки сервісної компанії або нас у його опрацюванні.
Далі пояснюється, які дані опрацьовує ваш транспортний засіб, і які дані ми можемо вилучати й опрацьовувати у зв’язку із запитом.
2.3. Електронні блоки управління — загальна інформація
Електронні блоки управління встановлені у вашому транспортному засобі. Блоки управління опрацьовують дані, які вони отримують, зокрема, від датчиків транспортного засобу, формують самостійно або отримують від інших блоків управління. Деякі блоки управління є необхідними для безпечної експлуатації вашого транспортного засобу, інші підтримують вас у процесі водіння (системи допомоги водієві), а ще інші відповідають за комфорт або інформаційно-розважальні функції. Конкретну інформацію про опрацювання даних у вашому транспортному засобі можна знайти у відповідному посібнику з експлуатації, доступному в інтернеті, а також, залежно від комплектації транспортного засобу, у цифровій формі у самому транспортному засобі, безпосередньо в повідомленнях про захист даних у відповідних функціях.
2.4. Експлуатаційні дані в транспортному засобі
Блоки управління опрацьовують дані, необхідні для експлуатації транспортного засобу. До таких даних належать, наприклад:
Зазвичай такі дані є непостійними та з припиненням експлуатації не зберігаються; вони опрацьовуються лише в межах самого транспортного засобу. Блоки управління часто містять журнали подій (у тому числі й ключ транспортного засобу). Ці журнали використовуються для тимчасового або постійного фіксування технічних інцидентів, а також інформації про стан транспортного засобу (наприклад, навантаження на компоненти, інформація про технічне обслуговування).
Залежно від технічного обладнання можуть зберігатися дані про:
В особливих випадках (наприклад, якщо транспортний засіб виявив несправність) може виникнути необхідність зберігати дані, які зазвичай вважаються непостійними.
Якщо ви користуєтеся послугами, за потреби разом із VIN можуть бути вилучені збережені експлуатаційні дані. У вилучених експлуатаційних даних зафіксовано технічний стан транспортного засобу або окремих його компонентів. Ці дані забезпечують діагностику, покращення якості та виконання гарантійних або сервісних зобов’язань.
Дані зазвичай вилучаються через визначені інтерфейси, наприклад, через передбачене законом з’єднання для OBD («бортова діагностика») або через сервісний ключ. За потреби ці дані, зокрема інформація про навантаження на компоненти, технічні події (записи в журналі подій), помилки в експлуатації та несправності, передаються нам разом із VIN у складі діагностичного протоколу.
Сервісна компанія може скинути журнали подій у транспортному засобі в рамках ремонтних або сервісних робіт або на вашу вимогу.
2.5. Технічні дані (IUMPR)
Законом встановлені обов’язкові регулярні перевірки працездатності компонентів, що беруть участь в очищенні вихлопних газів.
На підтвердження того, що регулярні перевірки (діагностика) були проведені, у блоці управління визначається показник ефективності моніторингу в процесі експлуатації (IUMPR), який там зберігається у вигляді технічних даних.
2.6. Функції комфорту й інформаційно-розважальні функції
Ви можете зберігати в транспортному засобі налаштування комфорту й персоналізовані параметри, а також у будь-який час змінювати або скидати їх. Залежно від відповідної комплектації до таких налаштувань входять, наприклад:
У межах обраної комплектації ви можете вводити власні дані в інформаційно-розважальні функції транспортного засобу. Залежно від відповідної комплектації до таких налаштувань входять, наприклад:
Зазвичай такі дані передаються з транспортного засобу лише на вашу вимогу, особливо коли це стосується використання онлайн-сервісів відповідно до обраних вами налаштувань.
Дані з функцій комфорту та інформаційно-розважальних функцій, наприклад, індивідуальні налаштування чи персоналізовані параметри, не можуть бути вилучені за допомогою діагностичного пристрою і тому не є стандартним компонентом діагностичного протоколу. Такі дані вилучаються лише в окремих випадках і на запит клієнта. У зв’язку зі скаргами, що стосуються функцій комфорту й інформаційно-розважальних функцій, може виникнути необхідність вилучення цих даних і передання їх нам в цілях забезпечення ремонтних робіт.
Залежно від наявної комплектації з функцій комфорту можуть бути за потреби вилучені й опрацьовані дані про:
Залежно від наявної комплектації з інформаційно-розважальних функцій можуть бути за потреби вилучені й опрацьовані дані про:
У цьому контексті, наприклад, також може бути вилучена остання розпізнана голосова команда.
Такі дані, що стосуються функцій комфорту й інформаційно-розважальних функцій, можуть зберігатися локально у транспортному засобі або на пристрої, під’єднаному до транспортного засобу (наприклад, на смартфоні, USB-накопичувачі або MP3-програвачі). Якщо ви ввели ці дані самостійно, ви можете видалити їх у будь-який час.
Якщо в рамках ремонтних робіт відбувається заміна блоку управління, ці дані зазвичай вилучаються зі старого блоку управління й передаються на новий.
2.7. Онлайн-сервіси
Якщо ваш транспортний засіб має з’єднання з бездротовою мережею, воно уможливлює обмін даними між вашим транспортним засобом та іншими системами (наприклад, серверами даних Audi або серверами даних надавачів послуг). У деяких країнах бездротове з’єднання забезпечується вбудованим передавачем і приймачем (які встановили ми) або мобільним пристроєм (наприклад, смартфоном), який встановили ви.
Через це мережеве з’єднання можливе використання онлайн-функцій (інформаційних сервісів і сервісів управління для вашого транспортного засобу). Це стосується онлайн-сервісів і додатків/програм, які вам надаємо ми або інші постачальники («сервіси Audi connect»).
Щодо онлайн-сервісів Audi, опис відповідних функцій та пов’язана з ними інформація про захист даних наведені у відповідному місці (наприклад, у системі MMI, на сайті Audi). Можливе опрацювання персональних даних з метою надання онлайн-сервісів.
Якщо це необхідно для опрацювання вашого запиту щодо сервісного обслуговування, ми також можемо отримати доступ до даних, що зберігаються в наших інформаційних системах з онлайн-сервісів, а також до інформації про стан сервісів Audi connect, зокрема про строк дії ліцензій, стан з’єднання та стан договору.
2.8. Запис відео, зображень і звуку
В окремих випадках може виникнути необхідність створення зображень, відео- чи аудіозаписів окремих компонентів вашого транспортного засобу й передавання їх до Audi, наприклад, у разі скарг, щоб провести цільовий аналіз і усунути проблему (забезпечення ремонтних робіт). Зокрема, у разі акустичних скарг це може бути необхідним для виявлення причини шуму й усунення проблеми.
3. Дані, які ми опрацьовуємо, мета й законні підстави їх опрацювання
Ми опрацьовуємо ваші персональні дані відповідно до положень Загального регламенту про захист даних (GDPR), Федерального закону Німеччини про захист даних (Bundesdatenschutzgesetz, BDSG) та місцевого законодавства інших країн для різних цілей.
Опрацювання ваших персональних даних має ґрунтуватися на одній із таких законних підстав:
Якщо у виняткових випадках ми опрацьовуємо спеціальні категорії персональних даних (тобто даних, що розкривають расову чи етнічну приналежність, політичні переконання, релігійні чи філософські вірування, чи членство в професійних спілках, і опрацювання генетичних даних, біометричних даних для цілі єдиної ідентифікації фізичної особи, даних стосовно стану здоров’я чи даних про статеве життя фізичної особи чи її сексуальної орієнтації) про вас, повинна також застосовуватися одна з таких законних підстав:
Виходячи з вищевикладеного, ми опрацьовуємо ваші персональні дані на таких правових підставах для досягнення таких цілей:
Мета | Законні підстави | Законний інтерес | Категорії даних |
---|---|---|---|
Перевірка особи й перевірка ліцензій і дозволів/авторизацій | Згода, балансування інтересів, реалізація переддоговірних заходів, виконання договору | Аналіз конфліктів інтересів, запобігання промисловому шпигунству, підтримання й покращення якості продукції, пред’явлення, здійснення або захист правових претензій AUDI AG або відповідного дилера AUDI | Див. розділ 2 |
Аналіз і оптимізація систем, засобів, робочих процесів і процедур | Балансування інтересів | Див. розділ 2 | |
Аналіз і оптимізація продуктів і послуг | Дотримання встановленого законом зобов’язання, балансування інтересів | Див. розділ 2 | |
Опрацювання замовлень клієнтів, у тому числі виробництво транспортних засобів і надання цифрових послуг | Виконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання), згода | Див. розділ 2 | |
Запобігання порушенням закону (особливо кримінальним правопорушенням) і зловживанням | Виконання встановлених законом зобов’язань, балансування інтересів | - Виконання законних і нормативно-правових вимог - Перевірка дотримання законодавчих положень, внутрішніх корпоративних інструкцій, правил і стандартів AUDI AG, компаній групи, працівників, бізнес-партнерів та інших третіх сторін | Див. розділ 2 |
Супровід договорів (інші договори), зокрема управління відносинами з бізнес-партнерами | Балансування інтересів, виконання договору, згода | Виконання законних вимог дилерів AUDI, професіоналізація бренду AUDI та покращення досвіду клієнтів завдяки кваліфікації працівників наших комерційних і бізнес-партнерів; покращення співпраці з комерційними й бізнес-партнерами | Див. розділ 2 |
Торгівля й управління даними | Виконання договору, згода | Див. розділ 2 | |
Розробка й тестування компонентів, продуктів і послуг | Виконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання) і згода, балансування інтересів | Підвищення безпеки на дорозі та якості власної продукції, сприяння науковій діяльності | Див. розділ 2 |
Операційна безпека й управління надзвичайними ситуаціями, права власника чи орендаря на безперешкодне володіння приміщенням і захист від проникнення зловмисників | Виконання встановлених законом зобов’язань, балансування інтересів, згода | Підтримання безпеки на об’єктах, контроль доступу, запобігання аварійним ситуаціям | Див. розділ 2 |
Внутрішнє адміністрування | Виконання договору, балансування інтересів, виконання встановлених законом зобов’язань, згода (за необхідності) | - Аналіз даних про продажі й замовлення залежно від моделі каналу збуту, статусу замовлень - Аналіз запитуваних варіантів і комплектацій - Звітність щодо бізнес-параметрів із використанням VIN за необхідності - Реалізація оцінок для управління нашими бізнес-процесами та контролю витрат на основі аналізу даних про продажі й замовлення залежно від моделі каналу збуту, статусу замовлень, аналізу запитуваних варіантів і комплектацій, звітності щодо бізнес-параметрів із використанням ідентифікаційного номера транспортного засобу (якщо необхідно) - Підтримання операційної діяльності - Дотримання законних і нормативно-правових вимог - Надання пільг і допомоги працівникам - Підтримання якості продукції - Запобігання регресним вимогам - Підготовка й супровід заходів, покращення організації на майбутнє | Див. розділ 2 |
Юридичні питання й дотримання норм | Дотримання встановленого законом зобов’язання, суспільний інтерес, виконання встановлених законом зобов’язань, балансування інтересів, виконання договору | - Виконання законних і нормативно-правових вимог - Перевірка дотримання законодавчих положень, внутрішніх корпоративних інструкцій, правил і стандартів AUDI AG, компаній групи, працівників, бізнес-партнерів та інших третіх сторін - Виконання законних і нормативно-правових вимог, пред’явлення, здійснення або захист правових претензій AUDI AG або відповідного дилера AUDI - Перевірка дотримання договірних і встановлених законом зобов’язань компанією AUDI AG, її працівниками й партнерами з продажу, постачальниками тощо, з використанням ідентифікаційного номера транспортного засобу (якщо необхідно) | Див. розділ 2 |
Обслуговування клієнтів і потенційних клієнтів, реклама | Згода, балансування інтересів, виконання договору (договору, якого стосується ваш запит, наприклад, договору про купівлю-продаж транспортного засобу, доставки тощо). | Представлення компанії AUDI AG та надання інформації про її діяльність і продукти, адаптація онлайн-сервісів до змін у потребах користувачів, підтримання й покращення якості продукції - Аналіз даних про продажі й замовлення залежно від моделі каналу збуту, статусу замовлень - Аналіз запитуваних варіантів і комплектацій - Звітність щодо бізнес-параметрів із використанням FIN (за необхідності) - Здійснення аналізу для управління нашими бізнес-процесами та контролю витрат на основі аналізу даних про продажі й замовлення залежно від моделі каналу збуту, статусу замовлень, аналізу запитуваних варіантів і комплектацій, звітності щодо бізнес-параметрів із використанням ідентифікаційного номера транспортного засобу (якщо необхідно), підтримання й покращення якості продукції, представлення компанії AUDI AG та надання інформації про її діяльність і продукти, адаптація онлайн-сервісів до змін у потребах користувачів | Див. розділ 2 |
Аналіз клієнтів та оцінювання клієнтів | Згода, балансування інтересів | Див. розділ 2 | |
Звернення і скарги клієнтів | Виконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання) і згода, балансування інтересів | Контроль якості продукції та запобігання пошкодженню продукції, превентивне управління скаргами | Див. розділ 2 |
Гарантія та доброзичливість | Виконання договору, згода | Див. розділ 2 | |
Управління гарантією, у тому числі відкликання продукції | Виконання договору (про сервісне обслуговування), балансування інтересів, виконання договору | - Якщо є чіткі вказівки на те, що несправність була спричинена модифікаціями транспортного засобу (тюнінг, переобладнання тощо), здійсненими під час гарантійного або сервісного періоду, AUDI AG має законний інтерес у встановленні цього факту - Ефективне виявлення й аналіз несправностей для можливості їх усунення - Підтримання дилера AUDI у виконанні зобов’язань перед вами, встановлених для нього законом; | Див. розділ 2 |
Примітка: якщо чинне місцеве законодавство країни вашого перебування на момент опрацювання передбачає додаткові вимоги щодо законних підстав, ми дотримуватимемося таких додаткових вимог та проінформуємо вас про них. Зокрема, це стосується випадків, коли таке місцеве законодавство вимагає (явної) згоди на опрацювання ваших персональних даних.
Звертаємо вашу увагу на ваше право заперечувати проти опрацювання даних для цілей прямого маркетингу або з особистих причин, а також на ваше право відкликати згоду (див. розділ «Які у вас є права?» й розділ «Інформація про ваше право на заперечення»).
3.1. Чи є обов’язок надавати персональні дані?
У рамках виконання вашого договору з сервісним партнером Audi або сервісною компанією ви повинні надати лише ті персональні дані, які є необхідними для виконання договору, або які ми маємо зобов’язання чи право збирати відповідно до законодавства. Без цих даних ми, як правило, будемо змушені відмовитися від укладення договору чи виконання замовлення або не зможемо виконати чинний договір і, можливо, будемо змушені припинити його дію.
3.2 Хто отримує мої дані?
У межах AUDI AG ваші дані отримують ті підрозділи, яким ці дані необхідні для виконання наших договірних і статутних зобов’язань, а також для реалізації законних інтересів (наприклад, для контролю якості).
Для зазначених цілей дані також отримують надавачі послуг, яких ми залучаємо та які діють від нашого імені (так звані оператори). Ми використовуємо виключно операторів, що знаходяться в Німеччині. Наприклад, ваша адреса електронної пошти може бути передана надавачу послуг для доставлення замовленого вами інформаційного бюлетеня. Надавачі послуг також можуть залучатися для надання серверних засобів. До таких належать:
Категорія оператора | Назва оператора | Мета опрацювання |
---|---|---|
Компанії групи | Volkswagen AG | Надавач послуг безпеки інформаційних технологій, хостингу й підтримки, функціонування інформаційних технологій |
Як правило, ми передаємо ваші персональні дані третім сторонам лише в разі, якщо це необхідно для виконання договору, якщо у нас або у третьої сторони є законний інтерес у розкритті інформації, або якщо ви надали на це свою згоду, відповідно до чинного місцевого законодавства. Крім того, дані можуть бути передані третім сторонам (у тому числі слідчим органам або органам у сфері безпеки) у тому обсязі, у якому це вимагається законом або обов’язковими розпорядженнями регуляторних чи судових органів. До числа третіх сторін, яким ми розкриваємо ваші персональні дані та які виступають контролерами даних відповідно до законодавства про захист даних, входять:
До числа третіх осіб входять:
Назва третьої сторони | Елементи персональних даних, що передаються | Мета передавання |
---|---|---|
Місцеві імпортери в країні обслуговування | Див. розділ 2 | Забезпечення якості/продуктивності, спостереження за продуктом/у польових умовах, гарантія та гарантійні зобов'язання, опрацювання замовлень клієнтів |
4. Чи передаються дані до третьої країни?
Передавання даних до третіх країн (тобто країн, які не є членами Європейського Союзу або Європейської економічної зони) може здійснюватися у випадках, коли це необхідно для надання вам послуг, вимагається законодавством або ви надали нам згоду (за відсутності іншого відповідного механізму захисту відповідно до чинного законодавства).
Примітка: відповідно до чинного місцевого законодавства юрисдикції, у якій ви перебуваєте, передавання до третьої країни може визначатися як передавання за межі території або країни вашого перебування у відповідний момент.
Зверніть увагу, що не всі треті країни мають такий рівень захисту даних, який визнається достатнім компетентним органом країни вашого перебування у відповідний момент (наприклад, Європейською Комісією). AUDI AG передаватиме ваші персональні дані до третіх країн лише в обсязі, дозволеному чинним законодавством. Якщо AUDI AG покладається на належні гарантії відповідно до чинного законодавства (наприклад, стандартні договірні положення або обов’язкові корпоративні правила, передбачені статтею 46(2) GDPR для передавання до третіх країн), AUDI AG вживатиме додаткових технічних та/або організаційних інструментів в обсязі, необхідному для забезпечення належного рівня захисту ваших персональних даних відповідно до вимог чинного законодавства.
Ви можете отримати примірник відповідних або погоджених правил для забезпечення належного рівня захисту даних, звернувшись до нас. Для цього скористайтеся інформацією в розділі «Контакти».
Ваші дані буде передано таким одержувачам у третій країні:
Назва одержувача | Назва третьої країни | Мета передавання даних до третьої країни | Одержувач подальшого передавання даних |
---|---|---|---|
не стосується |
5. Як довго зберігатимуться мої дані?
Ми зберігаємо ваші дані, доки це необхідно для надання вам наших послуг або доки у нас є законний інтерес у їх подальшому зберіганні.
Крім того, на нас поширюються різні зобов’язання щодо зберігання та документування, що випливають, зокрема, із положень Комерційного кодексу Німеччини (Handelsgesetzbuch, HGB) та Податкового кодексу Німеччини (Abgabenordnung, AO). Строки зберігання та документування, зазначені у цих нормативних актах, становлять до десяти років. Нарешті, строк зберігання також визначається відповідно до строків позовної давності, які можуть становити до тридцяти років, наприклад, відповідно до розділу 195 і наступних розділів Цивільного кодексу Німеччини (Bürgerliches Gesetzbuch, BGB), а загальний строк позовної давності складає три роки.
За певних обставин ваші дані також можуть потребувати зберігання протягом довшого строку, наприклад, коли у зв’язку з адміністративними або судовими провадженнями накладається так звана заборона на видалення даних (з метою зберігання даних для юридичних або судовихпотреб).
На нас також може поширюватися зобов’язання щодо зберігання та документування відповідно до місцевого законодавства вашої країни.
6. Які у мене права?
Усі зазначені далі права щодо персональних даних та їх опрацювання можуть бути обмежені відповідно до чинного законодавства ЄС та/або національного законодавства. Залежно від вашої юрисдикції ви як суб’єкт даних можете мати такі права на захист персональних даних. Примітка: ваші права на захист даних відповідно до місцевого законодавства країни вашого перебування можуть відрізнятися від тих, що викладені далі. Додаткову інформацію щодо конкретних країн, зокрема про права, які ви можете мати відповідно до місцевого законодавства, див. у Додатку 1. Такі права застосовуються, якщо дотримані відповідні правові вимоги, і доповнюють права, передбачені GDPR.
Як суб’єкт даних ви маєте, як правило, такі права на захист персональних даних:
Право на доступ: | Ви маєте право запитувати інформацію про дані, які зберігаються про вас в AUDI AG, а також про обсяг опрацювання й розкриття цих даних компанією AUDI AG, і отримати копію ваших персональних даних, що зберігаються. |
---|---|
Право на виправлення: | Ви маєте право вимагати виправлення ваших неточних персональних даних, а також заповнення ваших незаповнених персональних даних, що зберігаються в AUDI AG, і ці дії повинні бути виконані без необґрунтованої затримки. |
Право на стирання даних: | Ви маєте право вимагати стирання ваших персональних даних, якщо виконані статутні вимоги, і ця дія повинна бути виконана без необґрунтованої затримки. Це може стосуватися, зокрема, таких випадків: • немає більше потреби у ваших персональних даних для цілей, для яких їх збирали; • єдиною законною підставою опрацювання була ваша згода, і ви відкликали її; • ви заперечили проти опрацювання з огляду на балансування інтересів на підставах, пов’язаних з вашою конкретною ситуацією, і ми не можемо довести наявності першочергових законних підстав опрацювання; • ваші персональні дані опрацьовували незаконно; або • ваші персональні дані необхідно стерти для дотримання встановленого законом зобов’язання. Якщо ми передавали ваші дані третім сторонам, ми повідомимо їх про стирання, якщо це вимагається законом. Зверніть увагу, що ваше право на стирання підлягає певним обмеженням. Наприклад, ми не зобов’язані або не маємо права видаляти дані, які ми зобов’язані зберігати відповідно до встановлених законом строків зберігання. Аналогічно, ваше право на стирання даних не поширюється на дані, необхідні для формування, здійснення або захисту правових претензій. |
Обмеження опрацювання даних: | Ви маєте право, за певних умов, вимагати обмеження опрацювання ваших персональних даних (тобто позначення збережених персональних даних з метою обмеження їх опрацювання в майбутньому). Діють, зокрема, такі вимоги: • ви оскаржуєте точність ваших персональних даних, і AUDI AG повинна перевірити їх точність; • опрацювання є незаконним, але ви виступаєте проти стирання персональних даних і натомість надсилаєте запит на обмеження їх використання; • компанії AUDI AG більше не потрібні ваші персональні дані для цілей опрацювання, але їх вимагаєте ви для формування, здійснення або захисту правових претензій; • ви заперечили проти опрацювання даних і триває перевірка того, чи законні підстави AUDI AG переважають над вашими. Якщо опрацювання було обмежено, персональні дані будуть відповідним чином позначені і, за винятком зберігання, опрацьовуватимуться лише за вашої згоди або для подання, реалізації або захисту правових претензій або для захисту прав іншої фізичної або юридичної особи чи на підставах важливого суспільного інтересу ЄС або держави-члена ЄС або країни вашого перебування у відповідний момент, але в кожному разі лише в обсязі, дозволеному відповідно до чинних законів про захист даних. Зверніть увагу, що обмеження опрацювання ваших персональних даних також може бути використане як альтернатива стиранню ваших персональних даних у випадках, дозволених чинним законодавством. |
Право на мобільність даних: | У разі, якщо ми автоматично опрацьовуємо ваші персональні дані, надані нам на підставі вашої згоди або договору з вами (у тому числі вашого трудового договору), ви маєте право отримати ці дані у структурованому, загальноприйнятому форматі, що легко зчитується машиною, а також передати ці дані іншому контролеру без перешкод від AUDI AG. Ви також маєте право вимагати, щоб персональні дані були передані безпосередньо від AUDI AG до іншого контролера за умов відповідної технічної можливості й за умови, що це негативно не впливає на права та свободи інших осіб. |
Право на заперечення: | Якщо ми опрацьовуємо ваші персональні дані на підставі законних інтересів або в суспільних інтересах, ви маєте право заперечувати проти опрацювання ваших даних з особистих підстав. Крім того, ви маєте необмежене право на заперечення, якщо ми опрацьовуємо ваші дані для цілей прямого маркетингу. Ознайомтеся з окремою приміткою в розділі «Інформація про ваше право на заперечення». |
Право на відкликання згоди: | Якщо ви надали згоду на опрацювання ваших персональних даних, ви можете відкликати її в будь-який час. Зверніть увагу, що відкликання згоди набуває чинності лише з моменту його подання. Це не стосується опрацювання, яке відбулося до відкликання. |
Право на подання скарги: | Крім того, якщо вважаєте, що опрацювання ваших персональних даних є незаконним, ви маєте право подати скаргу до наглядового органу з питань захисту даних. Право на подання скарги не обмежує інших адміністративних чи судових засобів правового захисту. Адреса наглядового органу з питань захисту даних, що відповідає за AUDI AG: Bayerisches Landesamt für Datenschutzaufsicht Promenade 18 91522 Ansbach Deutschland (Німеччина) |
Контактні дані національних наглядових органів й іншу інформацію щодо конкретних країн див. в Додатку 1: «Додаткові права суб’єктів даних і додаткова інформація щодо конкретних країн».
6.1. Інформація про ваше право на заперечення
Право на заперечення на підставах, пов’язаних з вашою конкретною ситуацією
Ви маєте право заперечувати проти опрацювання ваших персональних даних на підставах, пов’язаних з вашою конкретною ситуацією. Передумовою для цього є те, що опрацювання даних здійснюється в суспільних інтересах або на підставі балансування інтересів. Це також стосується будь-яких видів профайлінгу.
Якщо ми обґрунтовуємо опрацювання ваших персональних даних балансуванням інтересів, ми, як правило, припускаємо, що зможемо довести наявність істотних законних підстав, але, звісно, розглядатимемо кожен випадок окремо.
У разі заперечення ми більше не опрацьовуватимемо ваші персональні дані, за винятком випадків, коли:
Заперечення проти опрацювання ваших даних для цілей прямого маркетингу
Якщо ми опрацьовуємо ваші персональні дані для цілей прямого маркетингу, ви маєте право на заперечення проти такого опрацювання своїх персональних даних для такого маркетингу; це також стосується профайлінгу тією мірою, якою він стосується такого прямого маркетингу. Якщо ви заперечуєте проти опрацювання даних для цілей прямого маркетингу, ми більше не опрацьовуватимемо ваші персональні дані для таких цілей, у тому числі для профайлінгу, тією мірою, якою він стосується такого прямого маркетингу.
Якщо ви заперечуєте проти опрацювання даних для цілей прямого маркетингу, ми більше не опрацьовуватимемо ваші персональні дані для таких цілей.
Заперечення проти опрацювання ваших даних для покращення продукції та загального аналізу клієнтів
У рамках законних інтересів ми надаємо вам окреме право на заперечення проти опрацювання ваших персональних даних для покращення продукції та загального аналізу клієнтів.
Якщо ви заперечуєте проти опрацювання даних для цілей покращення продукції та/або загального аналізу клієнтів, ми більше не опрацьовуватимемо ваші персональні дані для таких цілей. Це не стосується чисто статистичного оцінювання агрегованих або анонімізованих даних.
Реалізація права на заперечення
Заперечення може бути висловлене в будь-якій формі, але його бажано надсилати на контактні дані, зазначені в цьому повідомленні про конфіденційність.
Додаток 1. Додаткові права суб’єктів даних і додаткова інформація щодо конкретних країн
Аргентина
Ми опрацьовуємо ваші персональні дані на таких правових підставах для досягнення таких цілей:
Мета | Законні підстави | Категорії даних |
---|---|---|
Перевірка особи й перевірка ліцензій і дозволів/авторизацій | Згода, реалізація переддоговірних заходів, виконання договору | Див. розділ 2 |
Аналіз і оптимізація систем, засобів, робочих процесів і процедур | Згода | Див. розділ 2 |
Аналіз і оптимізація продуктів і послуг | Дотримання встановленого законом зобов’язання, згода. | Див. розділ 2 |
Опрацювання замовлень клієнтів, у тому числі виробництво транспортних засобів і надання цифрових послуг | Виконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання), згода | Див. розділ 2 |
Запобігання порушенням закону (особливо кримінальним правопорушенням) і зловживанням | Виконання встановлених законом зобов’язань, згода | Див. розділ 2 |
Супровід договорів (інші договори), зокрема управління відносинами з бізнес-партнерами | Виконання договору, згода | Див. розділ 2 |
Розробка й тестування компонентів, продуктів і послуг | Виконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання) і згода | Див. розділ 2 |
Операційна безпека й управління надзвичайними ситуаціями, права власника чи орендаря на безперешкодне володіння приміщенням і захист від проникнення зловмисників | Виконання встановлених законом зобов’язань, згода | Див. розділ 2 |
Внутрішнє адміністрування | Виконання договору, виконання встановлених законом зобов’язань, згода (за необхідності) | Див. розділ 2 |
Юридичні питання й дотримання норм | Дотримання встановленого законом зобов’язання, виконання встановлених законом зобов’язань, згода, виконання договору | Див. розділ 2 |
Обслуговування клієнтів і потенційних клієнтів, реклама | Згода, виконання договору (договору, якого стосується ваш запит, наприклад, договору про купівлю-продаж транспортного засобу, доставки тощо). | Див. розділ 2 |
Аналіз клієнтів та оцінювання клієнтів | Згода | Див. розділ 2 |
Звернення клієнтів і скарги клієнтів | Виконання договору (наприклад, договору про сервісне обслуговування, договору купівлі-продажу транспортного засобу або договору про спеціальне обладнання) і згода | Див. розділ 2 |
Гарантія та доброзичливість | Виконання договору, згода | Див. розділ 2 |
Управління гарантією, у тому числі відкликання продукції | Виконання договору (про сервісне обслуговування), згода, виконання договору | Див. розділ 2 |
Ви маєте право на:
Австралія
Ви маєте право на:
Якщо вас турбує спосіб, у який ми опрацьовували ваші персональні дані, ви можете подати до Управління уповноваженого з питань інформації Австралії («OAIC») скаргу щодо конфіденційності. Однак OAIC вимагає, щоб перед поданням скарги ви спочатку звернулися зі скаргою до нас. Якщо вас не задовольнила наша відповідь або ми не надали відповідь протягом 30 днів з моменту отримання скарги, ви можете подати скаргу до OAIC.
Контактні дані OAIC:
Бразилія
Ви маєте право на:
Колумбія
Відповідно до положень статті 8 Закону № 1581 від 2012 року, ви маєте право:
Обов’язкові процедури під час реалізації ваших прав щодо персональних даних
A. Скарги: ви маєте право подавати скарги щодо персональних даних, які зберігаються в базах даних AUDI AG, з дотриманням таких правил:
В. Запити: якщо ви вважаєте, що дані, які містяться в базах даних AUDI AG, потребують виправлення, оновлення або видалення, або виявляєте можливе порушення обов’язків, ви маєте право подати запит з дотриманням таких правил:
Дозвіл. З моменту набуття чинності цим Повідомленням, під час збирання персональних даних AUDI AG зобов’язується отримати від вас попередній дозвіл і належним чином повідомити вас про конкретні цілі опрацювання даних, для яких отримано таку згоду, за винятком випадків, передбачених статтею 10 Закону № 1581 від 2012 року для таких цілей.
AUDI AG може передавати ваші персональні дані третім сторонам, які знаходяться в Колумбії або закордоном, за умови наявності в AUDI AG попереднього та явного дозволу від вас щодо персональних даних.
Період зберігання. Надана вами інформація використовується виключно для цілей, викладених у цьому документі. Після того, як потреба в опрацюванні персональних даних відпаде, вони видаляються з баз даних AUDI AG.
Гонконг
Крім ваших прав, викладених у розділі 7, ви маєте право відкликати свою згоду на використання ваших персональних даних.
Крім ваших прав, викладених у розділі 7.1, ви будете безплатно поінформовані під час першого контакту з вами в рамках прямого маркетингу.
Індія
Ви маєте право на:
Ізраїль
Відповідно до Закону про захист конфіденційності 5741-1981 і нормативно-правових актів, ухвалених на його основі, ви маєте право на:
Малайзія
Ви маєте право:
У разі реалізації ваших прав, зазначених вище, у письмовій формі за контактними даними, зазначеними в розділі 1, якщо вас не задовольнила наша відповідь або ми не надали відповіді протягом 21 дня з моменту отримання вашого запиту, ви маєте право подати заяву до уповноваженого із захисту персональних даних з вимогою виконати ваш запит. Заяву до уповноваженого з питань захисту персональних даних можна подати за такою адресою:
Commissioner of Personal Data Protection, 6th Floor, KKMM Complex Lot 4G9, Persiaran Perdana, Presint 4 Federal Government Administrative Center 62100 Putrajaya.
У разі розбіжностей між англомовною версією та версією цієї політики конфіденційності малайською мовою перевага надається англомовній версії.
Мексика
Ви маєте право на:
Цілі, які розкриті в розділі 3 цього Повідомлення про конфіденційність і ґрунтуються на виконанні договору або необхідності дотримання встановлених законом зобов’язань, вважаються первинними цілями. Ці цілі є необхідними для надання наших послуг і виконання наших встановлених законом і договірних зобов’язань. Для цих цілей ваша згода не потрібна, оскільки вони є істотними для наших відносин і послуг, які ми надаємо.
Інші цілі, які розкриті в цьому Повідомленні про конфіденційність і ґрунтуються на наших законних інтересах, вважаються вторинними цілями. Ці цілі не є необхідними для дотримання встановлених законом чи договірних зобов’язань. Ми опрацьовуватимемо ваші персональні дані для таких вторинних цілей лише за наявності вашої явної згоди.
Ви маєте право в будь-який час відмовитися від опрацювання ваших персональних даних для вторинних цілей. Для реалізації цього права, будь ласка, надішліть запит на таку адресу електронної пошти: [email protected].
Нова Зеландія
Ви маєте право:
Сербія
Ви маєте право бути поінформованими про належні засоби захисту у разі передавання даних до країн або міжнародних організацій за межами Сербії, які не забезпечують належного рівня захисту даних, визнаного рішенням уряду Сербії. Усі країни-члени ЄС/ЄЕЗ забезпечують належний рівень захисту даних, визнаний рішенням уряду Сербії.
Сингапур
Ви маєте права, встановлені Законом про захист персональних даних Сингапуру 2012 року, у тому числі право:
Південно-Африканська Республіка
Ви маєте право:
Щоб отримати додаткову інформацію про ваші права на конфіденційність даних у Південно-Африканській Республіці, перейдіть на сайт регулятора з питань інформації за цим посиланням.
Південна Корея
Ви (або ваш законний представник) маєте права, встановлені Законом Республіки Корея про захист персональної інформації, зокрема право на:
Ви (або ваш законний представник) можете реалізувати ці права, звернувшись до нас або до нашого співробітника з питань захисту даних за контактними даними, зазначеними в розділі B.II.
Деякі персональні дані можуть зберігатися для дотримання місцевих законів і нормативно-правових актів протягом певного строку, зокрема:
Далі викладено процедуру та спосіб знищення персональних даних.
Процедура знищення: ми вибираємо відповідні персональні дані, які необхідно знищити, і знищуємо їх за погодженням з нашим співробітником з питань захисту даних.
Спосіб знищення: персональні дані, що записані та зберігаються у вигляді електронних файлів, знищуються технічними засобами (наприклад, шляхом низькорівневого форматування), щоб гарантувати неможливість їх відновлення, а персональні дані, що зберігаються у вигляді паперових документів, знищуються шляхом подрібнення або спалювання.
Якщо виникає необхідність зберігати персональні дані довше за строки, встановлені законом і зазначені в цьому документі, у межах, встановлених законодавством відповідної країни, ми отримаємо згоду суб’єкта даних на таке триваліше зберігання персональних даних.
Тайвань
Ви маєте право:
Таїланд
Будь ласка, зверніть увагу, що на ваше право отримати копію персональних даних поширюються вимоги закону або рішення суду, і ваше право не повинно обмежувати права та свободи інших осіб.
Туреччина
Ви маєте права, встановлені статтею 11 Закону Туреччини про захист персональних даних, зокрема право:
Заперечення може бути подане за формою, зазначеною в статті 5/1 Комюніке про принципи та процедури подання запиту до контролера даних.
Місцевий представник:
Doğuş Otomotiv Servis ve Ticaret A.Ş
Şekerpınar Mahallesi, Anadolu Cad. No:22 Çayırova/Kocaeli - Mersis No: 0-3090-1147-1300010
Тел.: 0262 676 90 90